پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 84981
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1402 22:55
روزنامه هم‌میهن در گزارشی از حال و هوای مراسم یادبود مرحوم سید محمود دعایی که روز گذشته برگزار شد نوشته است. در قسمتی از این گزارش آمده است:

مراسم یادبود سیدمحمود دعایی را می‌توان یکی از خاص‌ترین مراسم‌های سالیان اخیر دانست که به یاد چهره‌ای شاخص در سیاست کشور برگزار شده است؛ مراسمی که مانند شخصیت دعایی، یک ویژگی عجیب و نادر را به همراه داشت و عنوان «همه آمده بودند» را می‌توان بهترین واژه برای دو ساعت‌ونیم دورهمی در ساختمان بزرگ مؤسسه اطلاعات دانست.

مهمان‌های برنامه پرشمار بودند، دقیقه به دقیقه که از مراسم می‌گذشت تعداد مهمان‌ها بیشتر می‌شد و کار به جایی رسید که در دل مراسم نگاهی به اطراف می‌انداختیم، می‌دیدیم که چهره‌های سیاسی و مدیران کلان جمهوری اسلامی در حال و گذشته روی صندلی‌ها نشسته‌اند.

در دل این مراسم، سه بار سالن از صدای تشویق حاضران به قول ورزشی‌ها روی هوا رفت. اولین بار زمانی بود که محمدجواد ظریف پشت تریبون رفت و در کنار بیان نکاتی درباره محمود دعایی، از انقلابی‌گری و نقد برخی رفتار‌ها و مغایرت چنین رفتار‌هایی با خصلت‌های مرحوم دعایی سخن گفت؛ جملاتی که ظاهراً شنیدن آن برای حسین شریعتمداری دلچسب نبود و او که در ردیف اول سالن نشسته بود، در این زمان سالن را ترک کرد تا حضورش در مراسم تنها چند دقیقه طول بکشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر