جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 7730
تاریخ انتشار: 26 آبان 1392 22:12
فارس: تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

در تمرین عصر امروز، سرمربی استقلال در اواخر کارهای تاکتیکی به کمپ رسید و راهی رختکن شد.

وی که به همراه احمد نجفی و دانیال حکیمی دو بازیگر سینما برای تماشای دیدار اوکراین و فرانسه به کیف سفر کرده بود عصر امروز به تهران بازگشت و مستقیماً از فرودگاه وارد کمپ استقلال شد. سرمربی استقلال در این سفر به دعوت یکی از دوستانش از جایگاه ویژه ورزشگاه المپیک کییف در کنار دو بازیگر ذکر شده بازی را از نزدیک تماشا کرد.

* آرش برهانی که صبح امروز در تمرین حضور داشت و به دلیل دندان‌درد و آبسه کردن لثه‌اش نتوانسته ‌بود با دیگر بازیکنان وزنه بزند ظهر امروز برای حل این مشکل به دندانپزشکی رفت و در تمرین حاضر نشد.

* عمران‌زاده، رحمتی، نیکبخت، قاضی، نوری، اولادی، نظری، بیک‌زاده، اکبرپور و جمشیدیان نفرات حاضر در تمرین بودند اما بازهم خبری از ساموئل نشد و خسرو حیدری نیز همچنان به تمرینات اختصاصی می‌پردازد. با وجود آنکه میرشاد ماجدی اعلام کرده بود ساموئل یکشنبه در تمرینات حاضر می‌شود اما بازهم خبری از این بازیکن نشد. فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود ساموئل با هماهنگی قلعه‌نویی به کشور انگلیس سفر کرده است.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان استقلال بازهم با عمران‌زاده پیرامون حضورش در تیم رویایی سال 2013 آسیا شوخی می‌کردند.

* در غیاب سرمربی استقلال مجید صالح برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر گرفت و حمید بابازاده نیز 30 دقیقه قبل از شروع تمرین با مهدی رحمتی کار می‌کرد. البته قلعه‌نویی به محض ورود به کمپ استقلال راهی رختکن شد و در زمین چمن حضور پیدا نکرد.

* شاهرخ بیانی، پورحیدری، دین‌محمدی، دکتر نوروزی و ماجدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

* سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان به کارهای اختصاصی و دویدن دور زمین پرداختند که جمشیدیان بعد از 30 دقیقه تمرین، ورزشگاه را ترک کرد.

* محور اصلی تمرینات امروز، کار هوازی و انجام تمرینات 4 به 2 بود که سرمربی تیم استقلال در اواسط تمرین برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر گرفت.

* حدود 30 نفر از تماشاگران استقلال با حضور در کمپ مرحوم حجازی نظاره‌گر تمرین شدند و در خصوص جذب بازیکنان جدید و استعفای عجیب ‌گل‌محمدی از نفت ‌تهران صحبت می‌کردند. آنها همچنین در خصوص بازیکنانی که قرار است جذب استقلال شوند مثل حاتمی، مسلمان و ... با یکدیگر بحث می‌کردند.

* یکی از شایعاتی که در کمپ باشگاه استقلال می‌چرخید حضور شیث رضایی در جمع آبی‌پوشان بود، تعدادی از طرفداران استقلال در خصوص حضور این بازیکن از کادر فنی سئوال می‌پرسیدند و البته از آنها می‌خواستند مانع حضور این بازیکن در استقلال شوند. چند روز پیش طرفداران استقلال نسبت به حضور اولادی هم واکنش نشان دادند اما پس از چند روز این موضوع فروکش کرد و اولادی در آرامش کامل تمریناتش را با استقلال دنبال می‌کند.

* سرمربی تیم استقلال هنگامی که به کمپ استقلال رسید وقتی متوجه شد که وزیر ورزش انتخاب شده است درخصوص این موضوع ابراز خوشحالی کرد و به اطرافیانش گفت «خدا رو شکر که حداقل ورزش هم وزیرش را شناخت».

* مرحله پایانی تمرین امروز آبی‌پوشان فوتبال درون تیمی در قالب دو گروه زرد و نارنجی بود که بازیکنان در یک سوم زمین آن را پشت سر گذاشتند.

* با اعلام کادر فنی استقلال تمرینات این تیم از فردا در یک نوبت برگزار خواهد شد هرچند که کادر فنی آبی‌پوشان نسبت به عدم لغو دیدار این تیم مقابل ملوان واکنش نشان می‌دادند و از این موضوع ناراحت بودند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر