شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - September 28 2024
کد خبر: 75954
تاریخ انتشار: 23 فروردين 1401 10:57
این شرکت دانش بنیان با داشتن صدها متخصص و دانش آموخته از بهترین دانشگاه های کشور، گنجینه کم یابی در صنعت است که می تواند علاوه بر نقش آفرینی موثر در توسعه صنعت خودرو و تولید ماشین آلات و تجهیزات دانش بنیان، سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی داشته باشد.
به گزارش خط بازار؛ شرکت تام ایران خودرو یکی از مهم ترین شرکت های تابعه ایران خودرو است. این شرکت دانش بنیان با داشتن صدها متخصص و دانش آموخته از بهترین دانشگاه های کشور، گنجینه کم یابی در صنعت است که می تواند علاوه بر نقش آفرینی موثر در توسعه صنعت خودرو و تولید ماشین آلات و تجهیزات دانش بنیان، سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی داشته باشد.

متاسفانه این ظرفیت ناب طی سال های متمادی گذشته مورد توجه جدی قرار نگرفته است. حال همزمان با تغییرات جدید خبرها حاکی از آن تعییر رویکرد جدی در برنامه کلان این شرکت است.

از این رو مدیرعامل جدید این شرکت در راستای اهداف کلان شرکت ایران خودرو و تحقق شعار سال "استفاده حداکثری از دانش نیروهای متخصص”، "ارج نهادن به قشر کارگری و بهبود وضع معیشت و دستمزد کارکنان”، "ساماندهی بیش از ۲۰۰ پروژه نیمه تمام و رشد درآمد”؛”ارتقا برنامه های توسعه ای و دانش بنیان در صنایع مختلف”،”بررسی قراردادهای گذشته و برخورد با فسادهای احتمالی با همکاری دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی” را در دستور کار خود قرار داده است.

هرچند که طی چند هفته اخیر برخی از بیرون شرکت در تلاش برای تحریک کارمندان این شرکت داشتند ولی انتطار می رود با اجرا شدن این برنامه، شرکت تام از شرکت حیاط خلوت به موتور پیشرو توسعه خودروسازی تبدیل شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر