جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 74912
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1400 10:31
در اینجا بازیگرانی رفتیم که بدون هیچ ملاحظه‌ای عملکردشان در برخی فیلم‌ها را زیر سوال بردند و مانند یک منتقد بی عاطفه به نقد بازیشان در این فیلم‌ها پرداختند.

هرچند که عملکرد بازیگران در هر فیلم بار‌ها و بار‌ها توسط منتقدان و افکار عمومی به نقد کشیده می‌شود، اما خود بازیگران اغلب از عملکردشان با توجه به شرایط فیلم، دفاع می‌کنند. با این حال هستند بازیگرانی که از حضور در برخی از فیلم‌ها ناراضی بودند و از قضا این عدم رضایت را صادقانه با طرفداران سینما به اشتراک گذاشته‌اند.

در این مقاله سراغ بازیگرانی رفتیم که بدون هیچ ملاحظه‌ای عملکردشان در برخی فیلم‌ها را زیر سوال بردند و مانند یک منتقد بی عاطفه به نقد بازیشان در این فیلم‌ها پرداختند.

مریل استریپ و فیلم The French Lieutenants Woman

"در زمان حضور در این فیلم من هنوز بسیار جوان بودم و علاوه بر آن تجربه چندانی به عنوان بازیگر نداشتم. " مریل استریپ با این توضیح در برنامه گراهام نورتون، صادقانه به نقد بازیش در این فیلم می‌پردازد:"به هیچ وجه احساس نمی‌کردم در بهترین حالت خود به عنوان یک بازیگر در این فیلم هستم و از آن‌جا چنین حسی داشتم که می‌دانستم موفق به زندگی کردن در غالب شخصیتم نشده‌ام. "جالب است بدانید مریل استریپ برای نقش‌آفرینی در همین فیلم نامزد جایزه اسکار شد.

آماندا سایفرید و فیلم بی‌نوایان

این بازیگر جوان و خوش آتیه البته بیش از آنکه از بازیش در این فیلمِ موزیکال ناراضی باشد از عملکردش به عنوان یک خواننده رضایت ندارد. او در مصاحبه‌ای ضمن تایید این موضوع، گفت که آرزو می‌کند کاش می‌توانست تمام ترانه‌هایش در این فیلم را دوباره ضبط می‌کرد و اضافه کرد:"شاید باورتان نشود، اما هنوز بعضی شب‌ها کابوس‌هایی راجع به خواندنم در این فیلم می‌بینم. به عنوان یک خواننده صدایم به هیچ وجه انرژی لازم را نداشت و از دید یک خواننده حرفه‌ای اجرایم ایرادات فراوانی داشت. "آماندا در نهایت نقد به عملکردش در این فیلم را اینگونه به پایان می‌رساند:"راستش را بخواهید من از ته دلم نسبت به عملکردم در فیلم بی‌نوایان، به خصوص به عنوان خواننده ناراضی هستم. "

نیکول کیدمن و فیلم استرالیا

این بازیگر ارزشمند و باتجربه در مورد فیلم استرالیا و کیفیت نقش‌آفرینیش در این فیلم می‌گوید:"نمی‌توانم به تماشای این فیلم بنشینم و از کاری که در این فیلم انجام دادم احساس افتخار کنم. یادم هست همراه کیث (اِربِن) مشغول تماشای فیلم استرالیا بودم و از او پرسیدم: هیچ بخشی از بازیم در این فیلم نظرت را جلب می‌کند؟ حقیقتش را بخواهید برای من برقراری هر نوع رابطه احساسی با این فیلم غیرممکن است. "

نیکول کیدمن نقد سنگدلانه از عملکردش در فیلم استرالیا را این‌گونه ادامه داد:"در تمام مدتی که برای اولین بار در سینما مشغول تماشای استرالیا بودم عرق می‌ریختم و حرص می‌خوردم و بعد از اتمام فیلم به سرعت از استرالیا (کشور) خارج شدم. "

آدام درایور و فیلم Inside Liewyn Davis

ظاهرا همانند آماندا سایفرید در فیلم بی‌نوایان، نقد آدام درایور هم بیش از آنکه به کیفیت بازیش در این فیلم مربوط باشد به کیفیت خوانندگیش ربط دارد.آدام در سکانس‌هایی از این فیلم باید همراه بازیگر نقش اول یعنی اسکار ایزاک و البته یک خواننده حرفه‌ای مانند جاستین تیمبرلیک به خوانندگی می‌پرداخته و ظاهرا اصلا از عملکردش در این سکانس‌ها رضایت ندارد.عدم رضایت این بازیگر از عملکردش در این فیلم تا آنجا پیش رفته که او در مصاحبه‌های مختلف اعتراف کرده دیگر هرگز این فیلم را تماشا نخواهد کرد.


مرلین مونرو و فیلم The Misfits

البته از چگونگی احساس این بازیگر راجع به حضورش در این فیلم مصاحبه‌ای در دست نیست، اما مرلین مونرو نسبت به بازیش در این فیلم آنقدر احساس بدی داشته که هیچ‌وقت راضی به حضور در هیچ تبلیغی برای این فیلم نشد.

پیِرس بروزنان و همه فیلم‌های جیمز باندش

از قضا پیرس بروزنان از جمله آن بازیگر‌هایی است که حضورش در سری فیلم‌های جیمز باند را بسیاری به شدت می‌پسندند و برخی حتی او را برترین جیمز باند تاریخ می‌دانند که البته خود پیرس اصلا با آن‌ها موافق نیست.

پیرس بروزنان در مصاحبه‌ای با تلگراف درباره همین موضوع توضیح می‌دهد:"هیچ میلی برای تماشای خودم در فیلم‌های جیمز باند ندارم چرا که فکر می‌کنم کیفیت بازیم در این فیلم‌ها هیچ‌گاه به اندازه کافی خوب نیست و این احساس بسیار مزخرفی برای یک بازیگر است. "ایوان مک‌گرگور و فیلم اِما

این بازیگر توانای اسکاتلندی معمولا وقتی بحث فیلم Emma وسط بیاید کاملا تعارف را کنار می‌گذارد. برای نمونه ایوان مک‌گرگور در جایی راجع به این فیلم گفته حضورش در این فیلم ضعیف‌ترین بخش کارنامه او به عنوان یک بازیگر است. بازیگر موفق فیلم Trainspotting البته گاهی هم محافظه‌کارتر می‌شود و می‌گوید:"اِما فیلم خوبی است... فقط من در آن اصلا خوب نبودم. "

مگان فاکس و فیلم Transformers

با اینکه سال‌ها از اکران اولین قسمت سری فیلم‌های اکشن و علمی تخیلی ترنسفورمر می‌گذرد، اما هنوز بسیاری از طرفداران سینما مگان فاکس را به واسطه همین فیلم به یاد می‌آورند. خود این بازیگر، اما فکر می‌کند که در این فیلم "افتضاح" بوده و ادامه می‌دهد:"این اولین حضور من در یک فیلم درست و حسابی بود و متاسفانه بازیم در آن اصلا صادقانه و واقع گرایانه نبود. Transformers ۱ در کل فیلم بدی نبود، اما من به عملکردم در این فیلم افتخار نمی‌کنم. "

کیت وینسلت و فیلمی که فکرش را هم نمی‌کنید

شاید کمتر کسی بتواند حدس بزند، اما کیف وینسلت طی مصاحبه‌ای با شبکه CNN فاش کرد که نمی‌تواند بدون حس خجالت بازیش در تایتانیک را تماشا کند. این بازیگر بریتانیایی در ادامه همین مصاحبه لهجه آمریکایی شخصیتش در تایتانیک را افتضاح توصیف می‌کند و ادامه می‌دهد آرزو دارد کاش می‌توانست تمام سکانس‌هایش در این فیلم را دوباره ضبط کند.
کیت البته در انتهای این مصاحبه اندکی فضا را لطیف‌تر می‌کند و ضمن ابراز عشقش به تایتانیک، اضافه می‌کند که این فیلم همواره برایش خاطرات خوشی را تداعی می‌کند.


دنیل رادکلیف و نارضایتی از هری پاتر

دنیل البته پیش از آنکه سنگدلانه به نقد سری فیلم‌های محبوب هری پاتر بپردازد تاکید می‌کند که بازی در این فیلم برای او به عنوان یک بازیگر تازه‌کار فرصتی فوق‌العاده بوده و با این حال این بازیگر با این فیلم‌ها مشکلاتی اساسی دارد.

"اشتباهاتی در این فیلم‌ها دیده می‌شود که بازیگران و عوامل فیلم‌سازی حتی در مدرسه و دانشگاه هم مرتکب نمی‌شوند و این اشتباهات را هر تماشاگری می‌تواند ببیند. " دنیل رادکلیف در ادامه نقد را به سمت بازی خودش می‌برد و تصریح می‌کند که به هیچ‌وجه از عملکردش در ششمین فیلم مجموعه راضی نیست. "اصلا در آن فیلم خوب نیستم. بازیم کاملا یک بعدی است و مشخص است موفق نشدم آن‌طور که باید نقش را دربیاورم. "

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر