پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: 74100
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1400 09:07
خانواده کارداشیان-جنر جز معروف ترین و ثروتمندترین افراد دنیا هستند در این مطلب با شغل آنها قبل از شهرتشان آشنا می شوید.
 نمناک: اگر علاقمند به دنبال کردن افراد معروف و سلبریتی ها باشید، حتما با خانواده کارداشیان-جنر آشنا هستید و برخی از افراد این خانواده مانند کایلی جنر، کیم کارداشیان، کایتلین جنر، کلویی کارداشیان و… را می شناسید.

خانواده کارداشیان-جنر جزو مشهورترین و جنجالی ترین خانواده در دنیای معاصر سلبریتی ها هستند که ثروت فراوانی دارند اما چه اتفاقی باعث مشهور شدن این خانواده شد؟

در این بخش به معرفی اعضای خانواده کارداشیان – جنر و علت شهرتشان می پردازیم.

کریستن مری "کریس” جنر متولد 5 نوامبر 1955 و مادر خانواده کارداشیان و جنر است. او دو بار ازدواج نموده، ازدواج اولش با رابرت کارداشیان بوده اما در سال 1990 طلاق گرفت. او چهار فرزند از رابرت به نام های کیم کارداشیان، کلویی کارداشیان،راب کارداشیان، کورتنی کارداشیان دارد.

او در سال 1991 با بروس جنر ازدواج نمود و دو فرزند به نامهای کایلی و کندال از جنر دارد. کریس جنر شخصیت تلویزیونی، نویسنده، مطرح در جامعه، تهیه کننده تلویزیون و بازرگان آمریکایی است اما علت بیشتر معروفیتش فرزندان او هستند.
کیم کارداشیان

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست متولد 21 اکتبر 1980 و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است. او ابتدا به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون مورد توجه قرار گرفت اما با بازی در یک مجموعه تلویزیونی واقع نما با نام پا به پای خانواده کارداشیان ها به شهرت دست یافت.

او به عنوان بازیگر فرعی چندین فیلم سینمایی هم ظاهر شده است و مدل و بازرگان است و صاحب برند آرایشی KKW و برند لباس زیر و خانگی موفق SKIMS است. همچنین او انواع محصولات مرتبط با نام خود مانند یک بازی موبایل، یک کتاب عکس و انواع پوشاک را نیز منتشر کرده است.

کیم صدها میلیون دنبال کننده در توییتر و اینستاگرام دارد و در حال گذراندن دوره کارآموزی وکالت در یک موسسه حقوقی در کالیفرنیا است و قصد دارد پروانه وکالت خود را دریافت کند.
کورتنی کارداشیان

کورتنی مَری کارداشیان یکی دیگر از اعضای خانواده کارداشیان و متولد 18 آوریل 1979 است. او در سال 2007 به همراه خانوادهٔ خود در سریالهای تلویزیون واقع نما پابه پای خانواده کارداشیان نقش ایفا نمود و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

کورتنی همراه خواهران خود به صنعت مد وارد شد و چندین مجموعهٔ لباس و عطر را راه اندازی کردند. او شناخته شده در جامعه مد، صنعت سرگرمی و امور اجتماعی، تاجر و مدل آمریکایی است.  او در حال حاضر با تراویس بارکر، درامر و آهنگساز مستقل آمریکایی رابطه دارد و این طور که به نظر می رسد، رابطه شان جدی است و قصد ازدواج دارند.


کلویی کارداشیان متولد 27 ژوئن 1984و خواهرِ کوچکتر کیم کارداشیان و کورتنی کارداشیان است. بیشتر شهرت او به خاطر حضور در برنامه هایی نظیر "Keeping Up with the Kardashians”، "Kourtney and Khloé Take Miami” و "Khloé & Lamar” می باشد.

کلویی علاوه بر رئالیتی شو خانوادگی شان، برند دنیم GOOD AMERICANS را دارد و تهیه کننده و مدل تبلیغاتی است. او با بسکتبالیستی به نام لمار اودم ازدواج کرد و در اکتبر 2016 از او جدا شد. از ژوئیه سال 2016، کلویی با تریستان تامپسون، بازیکن NBA آشنا شد و در مارس 2018 فرزند کلویی به دنیا آمد.

راب کارداشیان متولد 17 مارس 1987 کوچکترین فرزند کریس جنر از ازدواج اول اوست و ناشناخته ترین فرد خانواده کارداشیان ها و جنرها است.

حضور او در سریال ریالیتی شو «همراه با کارداشیان ها» (Keeping Up With the Kardashians) و اسپین آف آن با عنوان «راب و چینا» (Rob & Chyna) سبب شهرت او شده است. او همچنین یک کمپانی به نام «Arthur George Socks» تاسیس کرده است. راب یک دختر به نام دریم دارد.
کایتلین جنر

بروس جنر، قهرمان المپیک در رشته دوومیدانی در سال 1991 با کریس( مادر کارداشیان ها ) ازدواج کرد اما در سال 2014 از همسر خود جدا شد. او پدر کایلی و کندال جنر است.

جنر در دنیای ریالیتی شو، به عنوان شوهر سابق کریس جنر و ستاره سریال مذکور شناخته می شود و یکی از مشهورترین شخصیت های تراجنسیتی جهان به شمار می آید. جالب است بدانید فرزندانش از جمله کندال و کایلی جنر هنوز هم او را «پدر» خطاب می کنند و نوه هایش او را «بووم بووم» (boom-boom) صدا می کنند.

کایلی کریستن جنر متولد 10 آگوست 1997 در لس انجلس آمریکا و پدرش کیتلین جنر (بروس جنر) و مادرش کریس جنر بازیگر آمریکایی هستند.

کایلی خواهر کوچکتر کندال جنر و از طرف مادرش سه خواهر ناتنی به نام های کورتنی، کلویی و کیم کارداشیان و یک برادر به نام راب کارداشیان و از طرف پدرش سه برادر ناتنی به نام های برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یک خواهر ناتنی به نام کیسی جنر دارد.

علت مشهور شدن کایلی جنر را می توان بازی در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان ها و فعالیت در شبکه های اجتماعی دانست.

کایلی اکنون مدل، کارآفرین بوده و عنوان جوان ترین ثروتمند خودساخته جهان را از آن خود کرده است و از طرف مجله تایمز جزو 25 نوجوان تاثیرگذار دنیا معرفی شده است.
کندال جنر

کندال جنر متولد 1995 فرزند کریس جنر و بروس جنر است که با بازی در رئالیتی شوی خانوادگی مشهور شد و چهره و اندام مورد توجه قرار گرفت. کندال در 14 سالگی برای شرکت در کمپین تبلیغاتی برند Forever 21 دعوت شد و در این کمپین درخشید و به مجله ی Teen vogue راه یافت.

طولی نکشید که او به معروف ترین ران وی های برند های مختلف، مشهورترین طراحان بین المللی و معتبرترین مجله های فشن دنیا راه یافت و یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین مدل های جهان شد.

او شخصیت پرطرفداری در فضای مجازی داشته و از معتبرترین و گران قیمت ترین اینفلوئنسرهای صنعت فشن است که یک برند لوازم آرایشی ، لباس، اکسسوری دارد. او برند نوشیدنی خود را نیز به تازگی راه اندازی کرده است.

شرکت در ران وی برندهای معتبری مثل Marc Jacobs, Chanel, Givenchy, Dolce & Gabbana و شرکت در موزیک ویدیوی معرفی گوشی موبایل Hawaii Five-O از موفقیت های کندال هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر