جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 73188
تاریخ انتشار: 02 دی 1400 21:29
فرانکو گفته که سال‌ها در مورد اتهامات مربوط به مدرسه‌اش سکوت کرده به این دلیل که به گفته او کسانی بودند که از من ناراحت بودند و من باید به آن‌ها گوش می‌کردم.
جیمز فرانکو بازیگر و کارگردان سینما تقریبا چهار سال پس از ادعاها در مورد سوء رفتار جنسی اعتراف کرده که با هنرجویان مدرسه بازیگری خود رابطه جنسی داشته است.

به گزارش بی بی سی، این بازیگر ۴۳ ساله در ماه ژوئیه سال جاری پس از شکایت به دلیل "رفتار جنسی نسبت به هنرجویان زن" با پرداخت ۲.۲ میلیون دلار موافقت کرد. او به تازگی درپادکست جس کیگل گفت که در حین تدریس با هنرجویانش می‌خوابیده و این اشتباه بوده. فرانکو همچنین گفت که این مدرسه را با هدف فریب دادن زنان برای مقاصد جنسی راه اندازی نکرده بود.

جیمز فرانکو در سال ۲۰۱۱ برای بازی در فیلم "۱۲۷ ساعت" به کارگردانی دنی بویل، نامزد جایزه اسکار شد. او همچنین در همان سال به همراه آن هاتاوی مجری مراسم اسکار بود. 
این بازیگر بیشترین شهرتش به خاطر ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های "مردعنکبوتی" است.

فرانکو گفته که سال‌ها در مورد اتهامات مربوط به مدرسه‌اش سکوت کرده به این دلیل که به گفته او "کسانی بودند که از من ناراحت بودند و من باید به آن‌ها گوش می‌کردم."

سارا تیتر-کاپلان و تونی گال که در مدرسه بازیگری جیمز فرانکو بودند، مدعی شده بودند که فرانکو تلاش کرده که "شبکه‌ای از زنان جوان ایجاد کند که تحت استثمار جنسی شخصی و حرفه‌ای او به نام آموزش باشند."

در دعوی حقوقی جمعی که در سال ۲۰۱۹ در لس آنجلس تنظیم شد، ادعا شده که او از موقعیت خود سوء استفاده کرده و فرصت‌هایی را برای ایفای نقش در فیلم هایش ایجاد کرده است.

هنرجویان در این پرونده مدعی شدند که قربانی کلاهبرداری به دلیل پرداخت هزینه مدرسه بازیگری شدند در حالی که مورد اهداف جنسی و ارعاب قرار گرفته‌اند. هنگامی که این اتهامات برای اولین بار مطرح شد، جیمز فرانکو گفت که "دقیق نیستند."

اما در نهایت به سارا تیتر-کاپلان و تونی گال و همچنین سایر هنرجویانی که شکایت کردند، خسارت پرداخت شد. در بخشی از پادکستی که از این بازیگر منتشر شده، او گفته که از سال ۲۰۱۶ در حال درمان اعتیاد جنسی بوده و پس از این اتهامات، سعی کرده که کارهای زیادی برای تغییر شخصیتش انجام دهد.

این اولین بار است که این بازیگر علنا درباره این اتهامات صحبت کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر