جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 72807
تاریخ انتشار: 19 آذر 1400 00:16
محمد باقر نوبخت به سخنان اخیر محمد حسینی معاون پارلمانی دولت درباره خزانه خالی پاسخ داد.
محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت روحانی در پاسخ به ادعای معاون رئیسی درخصوص تحویل گرفتن دولت با خزانه خالی و بدهی گفت آقای حسینی قطعا بی‌اطلاع هستند که بالغ بر ٢٠٠ هزار میلیارد تومان معادل ارزی به صورت نقد و اسکناس در دسترس از دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم باقی ماند.

به گزارش آفتاب نیوز، محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری مدعی شده است که "دولت را با خزانه خالی و کلی بدهی تحویل گرفتیم".وی در جریان یک سخنرانی گفته بود: همه می‌دانیم آقای رئیسی در یک شرایط گل و بلبل کشور را تحویل نگرفته است. همین الان ماهانه چند هزار میلیارد تومان بدهی‌های دولت سابق توسط دولت سیزدهم پرداخت می‌شود. اگر در گذشته می‌گفتند خزانه خالی تحویل گرفتیم ما باید بگوییم که علاوه بر آن دولت را با قرض فراوان تحویل گرفتیم"

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت روحانی در واکنش به این ادعای معاون پارلمانی رئیسی گفت: با شناختی که از آقای حسینی معاون امور مجلس رییس‌جمهور دارم، آدم دروغگو و فریبکاری نیست. قطعا بی‌اطلاع هستند که بالغ بر ٢٠٠ هزار میلیارد تومان معادل ارزی به صورت نقد و اسکناس در دسترس از دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم باقی ماند. حال از آقای حسینی سوال شود از این واقعیت مطلع بودند؟

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر