جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 72059
تاریخ انتشار: 25 آبان 1400 21:50
پاریس هیلتون حالا دیگر متاهل است. این چهره ی رسانه ای و فرزند ریچارد هیلتون، صاحب هتل های زنجیره ای هیلتون، در روز پنجشنبه با نامزدش کارتر ریم در مراسمی مجلل در لس آنجلس ازدواج کرد.

پاریس هیلتون حالا دیگر متاهل است. این چهره ی رسانه ای و فرزند ریچارد هیلتون، صاحب هتل های زنجیره ای هیلتون، در روز پنجشنبه با نامزدش کارتر ریم در مراسمی مجلل در لس آنجلس ازدواج کرد. به گزارش cnn، صبح جمعه، در اولین پست اینستاگرامی اش به عنوان یک همسر، پاریس عکسی از خودش منتشر کرد در حالی که  توری لباس عروسش را با یک دست مقابل صورتش گرفته و رو به لنز دوربین لبخندی محو زده است.

مراسم عروسی لاکچری هالیوودی معروف

 

در کپشن پستش نوشته بود: «ابدیت من امروز شروع می شود: ۱۱/۱۱ (یازده نوامبر)» خواهر کوچک تر عروس، نیکی هیلتون که همسر جیمز روتشیلد، یکی از اعضای خاندان ثروتمند روتشیلد است، یکی از اولین کسانی بود که در پاسخ به این پست اینستاگرامی به خواهرش تبریک گفت و بعد هم زنجیره ی پیام های تبریک آمیز در پی اش آمده بود.

پاریس هیلتون

مگان ترینر خواننده پاسخ داده بود: «زیباترین جشن عروسی تمام دوران!! خیلی بهم خوش گذشت.» و در کنار این پیام چندین قلب سفید قرار داده بود. اِل فانینگ هم نوشته بود: «تبریک، عروس زیبا.»

پاریس هیلتون

هیلتون نامزدی اش را با ریم، سرمایه دار کارآفرین ۴۰ ساله در ماه فوریه امسال اعلام کرده بود. ریم همان وقت در پستی اینستاگرامی نوشته بود: «وقتی که نیمه گمشده ات را پیدا کنی، این را با تموم وجود احساس می کنی. هیچ کس در دنیا غیر تو نیست که بخواهم تا ابد کنارش باشم.»

مراسم عروسی لاکچری هالیوودی معروف

اگرچه این اولین عروسی پاریس هیلتون بود، اما پیش از این او با جیسون شاو مدل، پاریس لاتسیس، وارث یونانی شرکت های کشتیرانی مارلا و لاتسکو و کریس زیلکا بازیگر نامزد بوده است.

پاریس با افتخار در موقعیت های مختلف پُز حلقه ی نامزدی عظیم الجثه اش را داده؛ حلقه ای که با الماس و زمرد کار شده و گفته می شود کارتر ریم آن را در زمان نامزدی شان به مبلغ ۲ میلیون دلار خریده است. از جمله مهمانانی که در مراسم عروسی پاریس هیلتون ۴۰ ساله شرکت داشتند، می توان کیم کارداشیان، نیکول ریچی، اما رابرتس و اشلی بنسون را نام برد.

مراسم عروسی لاکچری هالیوودی معروف

مراسم عروسی لاکچری هالیوودی معروف

مراسم عروسی لاکچری هالیوودی معروف

روزیاتو

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر