شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 71705
تاریخ انتشار: 15 آبان 1400 09:04
این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

عکسی از زین ملیک، نامزد جی‌جی حدید، سوپر مدل معروف با چشمانی پف کرده که احتمالا پس از جدایی از جی‌جی منتشر کرده است!

طبق اخباری که رسانه‌های رسمی منتشر کرده‌اند، جی‌جی و زین پس از ۶ سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند و علت این جدایی هم دعوای زین و یولاندا حدید، مادر جی‌جی بر سر خای، دختر جی‌جی و زیک بوده که در آخر هم به ضرب و شتم منجر شده است!

گویا درگیری این داماد و مادرزن در خانه‌ی زین و جی‌جی در پنسیلوانیا رخ داده است و زین به یولاندا گفته: «زن هرزه هلندی از دخترم دور شو»! و بعد او را کتک زده و در کمد انداخته است! یولاندا هم از دامادش شکایت کرده و درخواست انجام تست دی‌ان‌ای داده تا متوجه شود که خای دختر زین است یا نه! حالا زین به جرم استفاده از کلمات رکیک و درگیری فیزیکی باید ۳۶۰ روزتحت مراقبت باشد و کلاس‌های کنترل خشم را هم بگذراند!

جدایی زین از جی‌جی

این هم عکسی از آقا داماد ایرانی‌الاصل، آقای سام اصغری برای تبلیغات جدیدش. سام و بریتنی اسپیرز چند وقت پیش با هم نامزد کردند و بریتنی به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد یک جشن عروسی سنتی-رمانتیک داشته باشد با ساقدوش‌ها و لباس‌های یکدست.

همه‌ی اعضای خانواده‌اش هم در مراسم حضور داشته باشند، به جز پدرش! او همچنین گفت که پس از پایان یافتن ماجرای سرپرستی حتی نمی‌خواهد اسم پدرش را هم بشنود! بریتنی مدتی طولانی بر سر مسائل سرپرستی با پدرش چالش داشت و دادگاهی شده بود.حالا با توجه به خواسته‌ی عروس از جشن عروسیش باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا از آداب و سنن ایرانی هم در مراسم ازدواجشان خبری خواهد بود یا نه!

بریتنی همچنین گفت که هیچ اهمیتی به هزینه‌های مراسم نمی‌دهد، چون این جشن رویای زندگی‌اش بوده!
احتمالا خیلی از پسر‌های ایرانی دلشان می‌خواست جای سام اصغری باشند و همچین مراسم ازدواجی را میهمان عروس خانم باشند!

جدایی زین از جی‌جی

چند روز پیش آنجلینا جولی همراه دخترش ویوین در حال خرید در لندن دیده شد در حالی که چهره‌ی دخترش بسیار مضطرب و ناراحت بود که این موضوع بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. در چندین عکس مختلف هم چهره‌اش به همان شکل بود! برخی کاربران نظر دادند که احتمالا لباسی را پسندیده، ولی آنجلینا برایش نخریده است!

جدایی زین از جی‌جی

عکسی نصفه و نیمه از شارلیز ترون و سگ خمارش. این بازیگر محبوب درباره توزیع جهانی واکسن کرونا گفت: «دوز سوم؟ در آفریقا صد‌ها میلیون نفر هنوز دوز اول را هم نزدند! اگر می‌خواهیم به هدف سازمان جهانی بهداشت برسیم و ۷۰ درصد جمعیت جهان را واکسینه کنیم باید کشور‌های ثروتمند سهیم کردن سایر کشور‌ها را در واکسیناسیون شروع کنند.»

جدایی زین از جی‌جی

فتوشوت جدید مدونا برای مجله وی.

جدایی زین از جی‌جی

عکس جدیدی از مارگو رابی و همسرش تام اکرلی در خیابان‌های لندن. این زوج در چندین مغازه‌ی لباس‌بچه فروشی دیده شدند و باعث شد تا شایعاتی درباره‌ی بارداری مارگو به وجود بیاید.

جدایی زین از جی‌جی

سلما هایک این عکس را در کنار دخترش ولنتینا پالوما در مراسم فرش قرمز اکران فیلم جاودانگان در لندن به اشتراک گذاشت.

جدایی زین از جی‌جی

تصویری از جنیفر لوپز در میهمانی افتتاحیه‌ی سالن راک اند رول کالیفرنیا. جنیفر در این میهمانی با استایلی از برند دولچه و گابانا حاضر شده بود.

جدایی زین از جی‌جی

دوا کسل، مدل جوان و دختر مونیکا بلوچی این عکس و تعدادی عکس دیگر از خودش منتشر کرد که توسط دوستش تس پترونیو گرفته شده است. او در کپشن این عکس‌ها درباره‌ی عکاسش نوشت: «او زاویه‌های عکس منو خوب می‌شناسه...»

جدایی زین از جی‌جی

به تازگی عکس‌های جدیدی از کیم کارداشیان و پیت دیویدسون، استندآپ کمدین معروف، دست‌در دست هم و سوار بر ترن هوایی در شب هالووین وایرال شده است که باعث به وجود آمدن شایعاتی درباره‌ی رابطه‌ی این دو نفر شده است. این در حالی است که خیلی‌ها این دو را دوست معمولی می‌دانند و همچنین کیم کادراشیان با شرکت در کنسرت‌های کانیه وست، همسر سابقش، قصد نزدیک شدن به او و بازگشت به رابطه‎‌ی قبلیشان را دارد!

جدایی زین از جی‌جی

همانطور که حتما تا به حال اخبارش را شنیده‌اید؛ جورجینا رودریگز، نامزد کریس رونالدو برای بار دوم باردار است و کریس رونالدو با انتشار این عکس و تعدادی عکس دیگر اعلام کرد که نامزدش دوقلو باردار است و قرار است به تازگی یک خانواده‌ی ۸ نفره بشوند!

جدایی زین از جی‌جی

۳۱ اکتبر روز هالووین بود و سلبریتی‌ها هرکدام با تم‌های مختلف این روز را جشن گرفتند که در ادامه تعدادی از جالب‌ترین عکس‌های آن‌ها را با هم می‌بینیم:
کیتی پری و همسرش اورلاندو بلوم در نقش واکسن کرونا و پزشک! کیتی پری با انتشار این عکس، آرزوی پایان یافتن این ویروس را در سراسر جهان کرد.

جدایی زین از جی‌جی

جان لجند و همسرش کریستی تیگن و خانواده‌شان برای هالووین به شکل خانواده‌ی آدامز درآمدند و دختر کوچولویشان نقش دختر عبوس و بداخلاق این خانواده را به خوبی اجرا کرد و خیلی خوب در نقشش فرو رفته بود، به طوری که تا چند وقت اصلا نمی‌خندید و کاملا جدی رفتار می‌کرد!

جدایی زین از جی‌جی


جان لجند هم در ویدیویی که به اشتراک گذاشت، قطعه‌ای از موسیقی این انیمیشن پرطرفدار را با پیانو نواخت.

جدایی زین از جی‌جی


لیزو، خواننده مشهور، برای هالووین به شکل بیبی یودای مجموعه‌ی جنگ ستارگان درآمد.

جدایی زین از جی‌جی

هری استایلز در کنسرت جدیدش با گریم دوروتی در فیلم جادوگر شهر اوز حاضر شد و مانند او لباس پوشید!

جدایی زین از جی‌جی

د ویکند، خواننده‌ی مشهور، این عکس را از گریمش برای هالووین به شکل پدرخوانده به اشتراک گذاشت.

جدایی زین از جی‌جی

تام هاردی برای روز هالووین کمی متفاوت‌تر عمل کرد و به جای خودش سگ‌هایش را گریم و ملبس کرد! آن هم با گریم نقش‌های خودش در فیلم‌ها، مثلا نقشش در فیلم بتمن!

جدایی زین از جی‌جی

این هم از کریس جنر، مادر خانواده‌ی کارداشیان – جنر‌ها در نقش جادوگر داستان ۱۰۱ سگ خالدار.

جدایی زین از جی‌جی

لیزا هم به مناسبت هالووین به شکل دخترک ربات بازی اول سریال محبوب squeed game درآمد. همانطور که پیش‌بینی شده بود؛ تمِ این سریال یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین تم‌های هالووین امسال شد.

جدایی زین از جی‌جی

سول‌گی برای هالووین نقش جوکر را انتخاب کرده بود.

جدایی زین از جی‌جی

به نظرتان چرا لی دونگ ووک باید از گل‌سر و شانه‌ی زنانه استفاده کند و حتی با آن عکس هم بگیرد!

جدایی زین از جی‌جی

جکسون وانگ و رفقا روی جلد مجله رولینگ استون.

جدایی زین از جی‌جی

شین مین آ، مدل و بازیگر کره‌ای، این عکس را با مدل موی چتری جدیدش به اشتراک گذاشت و نوشت: «پروفایل جدید»

جدایی زین از جی‌جی

کیم جو ریونگ، بازیگر سریال squeed game با انتشار این عکس از دوستش بابت هدیه دادن این لباس با طرح معروف این سریال تشکر کرد.

جدایی زین از جی‌جی

عکسی متعجب از حادیثه برای تبلیغات محصولات مشترک برند‌های فندی و اسکیمز در ترکیه.

جدایی زین از جی‌جی

تارکان این عکس دونفره با همسرش را منتشر کرد و نوشت: «یک طرفم عزیز جانم پینار و در طرف دیگرم منظره‌ی زیبای پل استانبول. امشب از من خوشبخت‌تر کسی نیست. در این موقعیت نمیشه رمانتیک نباشم!»

جدایی زین از جی‌جی

عایشه گل جوشکن این عکس خوش حس و حال را از خودش به اشتراک گذاشت و نوشت: «آهنگ جدید با پاییز در راه است...»

جدایی زین از جی‌جی

چند وقت پیش خبر‌هایی درباره‌ی اسرا بیلگیچ، بازیگر ترک که مدل یک برند پاکستانی هم شده است، در فضای مجازی پیچیده بود مبنی بر اینکه او هر روز با تاخیر به ست فیلمبرداری می‌رود و کاروان ویژه درخواست کرده و بر سر برند ویتامین‌هایی که به او می‌دهند جنجال و دعوا راه انداخته است! اما این بازیگر به تازگی همه‌ی این اخبار را تکذیب کرده و گفته: «خیلی شرم‌آور است و این بی انصافی است! لطفا به این اخبار توجه نکنید!»

جدایی زین از جی‌جی

عکسی که هانده ارچل از خودش در سفر اخیرش به نیویورک منتشر کرد. یکی بودن لباس‌هایش در این عکس با لباس بنسو سورال، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

جدایی زین از جی‌جی


کارینا کاپور خان این عکس از پسرش را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: «اینجا نشسته و مردم را که با گریم‌های هالووینی بیرون میرن تماشا میکنه!»

جدایی زین از جی‌جی


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر