شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 70530
تاریخ انتشار: 15 مهر 1400 15:19
مسئول آمایش صنعتی، معدنی و تجاری از شرکت های سنگ مصنوعی اورانوس و پلی استر آریان بوشهر بازدید کردند.
مسئول آمایش صنعتی، معدنی و تجاری و سیدعلی تقوی دستیار ویژه ایشان در دیدارهای میدانی خود در استان بوشهر از شرکت های سنگ مصنوعی اورانوس با زیربنای۴ هزار و ۶۸۴ متر مربع و با اشتغال ۵۰ نفر که تولید کننده انواع رزین کوپلیمر اکریلیک، مواد کانی و پلیمری و رزین پلی استر غیراشباع ارتوفتالیک و ایروفتالیک است و پلی استر آریان بوشهر در زیربنای ۵ هزار و ۲۴۴ مترمربع و اشتغال ۶۸۰ نفر که تولیدکننده تاپس پلی استر و منسوج بی بافت واقع در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر می باشد، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، دکتر احمد تشکینی پس از بازدید از دو شرکت یاد شده ظهر امروز در نشست آمایش بخش صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تأکید بر رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در عرصه‌های تولیدی گفت: در تدوین اسناد آمایش ملی و استانی ضمن شناسایی نیاز زیرساخت شهرک‌های صنعتی بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود.
وی از تدوین سند آمایش وزارت صمت خبر داد و اظهار داشت: ابلاغ سند آمایش استان‌ها آغاز شده و سال آینده نیز بودجه آنها تخصیص می‌یابد.
رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با بیان اینکه با نهایی شدن سند آمایش استانی توزیع عادلانه و متوازن بودجه متناسب با ظرفیت استان‌ها محقق می‌شود گفت: سند آمایش استان‌ها براساس تفکیک شهرستانی بر اساس ظرفیت‌ها تدوین و از نقاط قوت این سند محسوب می‌‌شود.

مجری مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت، شناسایی توزیع جمعیتی به تفکیک شهرستان‌ها نخستین برنامه سند آمایش استان‌ها دانست و افزود: شناسایی نیاز زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای تحقق فعالیت‌های جدید تولیدی براساس سند آمایش در اولویت قرار دارد.
تشکینی با تأکید بر رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف گفت: در تدوین اسناد آمایش ملی و استانی ضمن شناسایی نیاز زیرساخت شهرک‌های صنعتی بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر