چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 70426
تاریخ انتشار: 13 مهر 1400 10:52
«همین رفتارها بود که باعث شد پای او به دادگاه باز بشود و پدرش سرپرستی او را به عهده بگیرد. بزرگ شو بریتنی!»
 با پست عکس های برهنه بریتنی اسپیرز در فضای مجازی، نگرانی طرفداران و کاربران شبکه های اجتماعی درباره سلامت روانی وی دوباره به اوج رسیده. سام اصغری در پاسخ به درخواست یکی از هواداران بریتنی اسپیرز در اینستاگرام که از او خواسته بود مراقب بریتنی باشد، به او و سایر هواداران این خواننده پاپ اطمینان داد که نمی گذارد گزندی به نامزدش برسد.

قول اصغری به هواداران در پی انتشار عکس های برهنه بریتنی اسپیرز در اینستاگرام رخ می دهد. این در حالی است که چند روزی از پیروزی بریتنی اسپیرز در جنگ با پدرش بر سر سرپرستی و مدیریت امور مالی اش می گذرد. پدر اسپیرز در ۱۳ سال گذشته زندگی مالی و شخصی وی را تحت کنترل خود داشته است.

در حالی که بعضی از طرفداران و دوستان مشهور بریتنی، مثل پاریس هیلتون، از عکس های برهنه بریتنی اسپیرز استقبال کردند، برخی دیگر از انتشارشان ابراز نگرانی نمودند. یکی از طرفداران نوشت: «آیا این قیافه ی کسی است که از لحاظ روانی سالم است؟»

یکی از کاربران توئیتر نوشت: «همین رفتارها بود که باعث شد پای او به دادگاه باز بشود و پدرش سرپرستی او را به عهده بگیرد. بزرگ شو بریتنی!» بریتنی اسپیرز ماه گذشته نامزدی خود را با سام اصغری اعلام و ویدیویی از خودش و نامزدش را در حالی که حلقه ی نامزدی به انگشت داشت منتشر کرد.

در روز چهارشنبه، دادگاه عالی لس آنجلس قیمومیت جِیمی اسپیرز، پدر بریتنی را بر زندگی شخصی و اموال ۶۰ میلیون دلاری وی تعلیق کرد.  قاضی، جان زِیبل حسابدار را به عنوان قیم موقت او منسوب کرد. این تا وقتی است که دادگاه تصمیم بگیرد که آیا اسپیرز توانایی مراقبت از خود را دارد یا نه و اگر چنین چیزی محقق شود، سرپرستی پدر به طور کل خاتمه خواهد یافت. این رای دادگاه بزرگترین پیروزی بریتنی اسپیرز در مسئله ی قیمومیت و سرپرستی وی بوده است.

روزیاتو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر