سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: 70389
تاریخ انتشار: 11 مهر 1400 21:28
یزدانی:هیچ وقت کم فروشی نکردم/امیدوارم کام تلخ مردم شیرین شده باشد

یزدانی،«تیلور» آمریکایی را شکست داد وطلایی شد

یزدانی توانست در فینال کشتی آزاد ۸۶ کیلو ، تیلور امریکایی را شکست دهد.
به گزارش راه امروز، اولین امتیاز بازی را یزدانی را خارج کردن حریف از تشک به دست آوردید و تا زمان استراحت اول دوامتیاز دیگر از حریف گرفت. در وقت دوم تیلور کوبنده تر ظاهر شد اما یزدانی تیلور را در دقیقه چهار  خاک کرد ، تیلوردر ادامه قصد خاک کردن یزدانی را داشت اما با فن معکوس بازهم یزدانی ، تیلور را خاک کرد. در ثانیه های اخر یکبار هم یزدانی خاک شد اما توانست کشتی را اداره کند و بازهم تیلور را اززمین خارج کرد وبا اقتدار پیروز میدان شد.

 یزدانی بعد از طلای جهان: خوشحالم که کام مردم شیرین شد

حسن یزدانی پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی نروژ با غلبه بر دیوید تیلور عنوان کرد: با دعای خیر مردم و پدر و مادرم توانستم این مسابقه را پیروز شوم. امیدوارم دل مردم را شاد کرده باشم.

وی افرود: مردم بدانند کم فروشی نمی کنم و سعی و تلاش خودم را در همه مسابقات می کنم. من همه تلاشم را برای شادی دل مردم انجام دادم. در چند مسابقه که کام مردم تلخ شده بود امیدوارم با این پیروزی از بین رفته و این برتری ها ادامه دار باشد.

دارنده مدال طلای جهان، گفت: من همیشه با جان و دل کشتی می‌گیرم، امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه دار باشم. ‌امیدوارم زارع هم در فینال یک مدال خوشرنگ به مردم اهدا کند و بقیه هم هم همین طور.مسابقات جهانی کشتی آزاد| یزدانی: هیچ وقت کم فروشی نکردم/امیدوارم کام تلخ مردم شیرین شده باشد

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر