جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 69646
تاریخ انتشار: 21 شهريور 1400 07:59
امیر تتلو به اظهارات حاتمی در صدا و سیما واکنش داد.

در حالی که امشب میلاد حاتمی در صدا و سیما امیر تتلو را یکی از دارندگان سایت های شرطبندی اعلام کرد او واکنش عجیبی داد. ديشب در بخش خبری 20:30 سیما میلاد حاتمی در مورد پشت پرده سایت های شرطبندی حرف زد و امیر تتلو را یکی از عاملانی که مجبور به این کار شده معرفی کرد.

تتلو بلافاصله  بعد از پخش این ویدئو گفت مرسی که دم کنسرتی برای ما تبلیغ می کنید اما من سایت مایت ندارم. اگر هم داشته باشم به کسی ربطی ندارد.

اظهارات تتلو از یک جهت دروغ و از طرفی راست است چرا که او پیشتر با سردسته باند قمار یعنی امیر شقاقی همکاری و سایت تتل بت را راه انداخت. اما بعد از حدود یکسال  از این سایت کناره گیری و هرگونه همکاری با مونتیگو را هم که پسر رئیس سایت شرطبندی است کنار گذاشت.

او مجددا مدت کوتاهی سایت دیگری زد که ظاهرا زیر مجموعه قبلی نبود و بعد از مدتی هم ورشکست شد. برنامه ایي که ديشب شنبه 20شهریور از بخش خبری 20:30 صدا وسیما در مورد سایت قمار پخش شد واکنش های زیادی داشت.

بر اساس گفته های این برنامه برخی رپرها که با سایت شرطبندی همکاری دارند تحت تعقیب هستند. سپهر خلسه، لیتو، سیجل، خشایار اس ار، گروه تیک تاک و… از مواردی است که اسمشان نوشته شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر