جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 69315
تاریخ انتشار: 11 شهريور 1400 11:16
در آستانه دیدار ایران و سوریه؛

گلایه عجیب طارمی از رسانه‌ها

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل قضاوت زودهنگامی که در نشست خبری پیش از بازی با سوریه انجام داد، عذرخواهی کرد.
مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در اولین بازی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: خیلی خوشحال هستم که در این مرحله حضور داریم. بازی مقابل سوریه می‌تواند سخت باشد، چون همه تیم‌ها برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنند. هم ما و هم سوریه از یکدیگر شناخت داریم. یکبار بازی دوستانه با هم انجام داده‌ایم و شناخت خوبی داریم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم بگویم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، چرا که روزهای زیادی کنار هم نبودیم، اما مسابقاتی که در بحرین سپری کردیم، برای این بازی‌ها به ما کمک می‌کند. در مجموع شرایط تیم ملی خوب است و امیدوارم به خوبی بتوانیم این دو بازی را پشت سر بگذاریم، به خصوص دیدار با سوریه که مهم و سخت است.

طارمی تصریح کرد: زمانی که در بحرین حضور داشتیم قرار بود در کنفرانس خبری شرکت کنیم، گفتیم آنجا بحرین است و شاید با ایران خوب نباشند و کسی از سرمربی و بازیکن ما سوال نکند. اینجا ایران است و فکر می‌کردیم خیلی اتفاقات بهتری بیفتد و انرژی‌های مثبتی باشد. در بحرین چون نیاز به 4 پیروزی داشتیم کل ایران از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان تا صداوسیما و مردم پشت هم بودند تا بازی‌ها را ببریم. در این رقابت‌ها همدلی زیاد بود.

مهاجم تیم ملی گفت: رسانه‌ها همیشه تلاش می‌کنند، اما امروز در حالی که با سوریه بازی سختی داریم، آن همدلی را نمی‌بینم. همدلی که زمان حضور در بحرین بود را نمی‌بینم. پشیمان هستم در نشست خبری حضور دارم و اگر می‌دانستم شرایط به این صورت است، قطعا شرکت نمی‌کردم. امیدوارم همدلی بیشتر شود. به این همدلی از بازی اول نیاز داریم. سه امتیاز دیدار با سوریه می‌تواند خیلی به ما کمک کند. جمله بدی است و نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، اما امیدوارم با پیروزی مقابل سوریه همه را خوشحال کنیم! امیدوارم با برد فردا همدلی بین رسانه‌ها و مردم بیشتر شود. رسانه‌ها باید طوری عمل کنند تا در دل مردم جای بیشتری داشته باشند.

پس از صحبت‌های طارمی، مسئول کنفرانس خبری به مهاجم تیم ملی اعلام کرد که به دلیل شرایط کرونا خبرنگاران نمی‌توانستند در کنفرانس شرکت کنند و آنلاین در حال شنیدن صحبت‌ها هستند. طارمی در واکنش به این موضوع گفت: زود قضاوت کردم و عذرخواهی می‌کنم.

دیدار ایران و سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر ساعت 20:30 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر