پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 67395
تاریخ انتشار: 10 تير 1400 00:22
اردیبهشت ماه سال گذشته فردی به نام شهروز سخنوری مشهور به «الکس» بعنوان سردسته باند قاچاق دختران ایرانی در مالزی دستگیر و به کشور باز گردانده شد.
پرونده شهروز سخنوری مشهور به "الکس" قاچاقچی دختران ایرانی با اتهام افساد فی الارض به دادگاه انقلاب رفت.  الکس سرکرده گروه تبهکاری بود که به مدت ٣ سال دختران ایرانی را به منظور بهره‌کشی جنسی از آنان به خارج از کشور قاچاق می‌کرد و به فروش می‌رساند. براساس گزارش رسانه‌ها حالا پس از گذشت بیش از یک سال از دستگیری او پرونده این شخص برای رسیدگی به دادگاه انقلاب رفت. او متهم به «افساد فی الارض» است. 

فعالیت‌های الکس و دستگیری او 
اردیبهشت ماه سال گذشته فردی به نام شهروز سخنوری مشهور به "الکس" بعنوان سردسته باند قاچاق دختران ایرانی در مالزی دستگیر و به کشور باز گردانده شد. بر اساس گزارش‌ها الکس نفراول «بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به خارج از کشور بوده است.»

او به همراه مادرش و یک دختر دیگر معروف به "مانلی اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرده بود. براساس گزارش رسانه‌ها «درآمد وی از فروش هر دختر ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بود.»

گفته شده بود که الکس دختران مورد نیاز خود را "از میان دخترانی انتخاب می‌کرد که تصاویر برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بودند."

دیگر اعضای باند نیز در داخل و خارج از کشور با همکاری اینترپل دستگیر شدند. درباره باند الکس گفته شده است که او با برخی مقام های دولتی پر نفوذ تبانی کرده تا بتواند در موارد خاص از نفوذ آنها استفاده کند.

ادعا شده بود که در پرونده الکس فردی با نام مستعار "دُکی" از مسئولان بانفوذ دولتی بود که در چند مورد دختران باند الکس را از بازداشت نیروی انتظامی آزاد کرده بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر