جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 66254
تاریخ انتشار: 04 خرداد 1400 19:24
سرهنگ وحید سلطانی معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از نجات معجزه آسای افشین خرمدین در خانه اش خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران گفت: نگهبان ساختمان با دستور رئیس کلانتری به جلوی در خانه خانواده خرمدین در طبقه ششم می‌رود و متوجه باز بودن در خانه می‌شود، اما هرچه افشین را صدا می‌زند پاسخی نمی‌شنود و نگران از وقوع اتفاق تلخ دیگری در این خانه، نگهبان وارد خانه شده و با افشین خرمدین که روی زمین افتاده بود روبرو می‌شود.

به گزارش فارس، سرهنگ سلطانی در تشریح جزئیات خبر نجات معجزه آسای «افشین خرمدین» از مرگ اظهار داشت: صبح روز یکشنبه، اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران برای تحقیق و کار‌های اجتماعی و مددکاری تصمیم داشت از خانواده بابک خرمدین تحقیقاتی را در خصوص بحث‌های اجتماعی انجام دهد و به همین خاطر کارشناسان اجتماعی پلیس پیشگیری از ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی برای تماس با خانواده خرمدین درخواست کمک کردند.


وی افزود: رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی با توجه به اینکه هیچ شماره‌ای از خانواده خرمدین در اختیار نداشت برای انجام این تحقیق با نگهبان ساختمان بابک خرمدین در شهرک اکباتان تماس می‌گیرد و با توجه به اینکه صبح زود بوده و احتمال می‌رفت که افشین، برادر مرحوم بابک خرمدین در خانه باشد از نگهبان ساختمان درخواست می‌شود که به جلوی درخانه بابک خرمدین برود و شماره تماس برادر بابک را از او بگیرد.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: نگهبان ساختمان با دستور رئیس کلانتری به جلوی در خانه خانواده خرمدین در طبقه ششم می‌رود و متوجه باز بودن در خانه می‌شود، اما هرچه افشین را صدا می‌زند پاسخی نمی‌شنود و نگران از وقوع اتفاق تلخ دیگری در این خانه، نگهبان وارد خانه شده و با افشین خرمدین که روی زمین افتاده بود روبرو می‌شود.

سرهنگ سطانی ادامه داد: نگهبان ساختمان با عوامل اورژانس و ماموران کلانتری تماس گرفته که در ادامه افشین خرمدین را که نیمه بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر پلیس برای پیگیری پرونده در روند مسائل خانوادگی و اجتماعی کوتاهی کرده بود احتمال می‌رفت افشین خرمدین در یک ماجرای تلخ به کام مرگ فرو رود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر