پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 64242
تاریخ انتشار: 04 فروردين 1400 19:21
پلیس راهور: با توجه به نیاز به تردد در هر دو جهت جاده ها در این ایام ، برنامه ای برای یک طرفه کردن جاده ها در پایان تعطیلات این هفته در طرح های ترافیکی پلیس راهور ناجا وجود ندارد.
بارندگی و وزش شدید باد با هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در اکثر جاده های کشور پیش بینی می شود و در این شرایط رانندگی نیازمند آمادگی کامل و رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: جاده چالوس به علت ظرفیت پایین تردد در این ایام و همزمانی سفرهای برخی از رانندگان در برخی مقاطع دارای بار ترافیکی نیمه سنگینی بوده و به جهت کاهش زمان سفر توصیه به استفاده از مسیرهای جایگزینی مانند جاده هراز و فیروزکوه می گردد.

وی افزود:با توجه به مسافرت برخی از هموطنان در چند روز ابتدای نوروز و نزدیک شدن به زمان پایان تعطیلات و ظرفیت مشخص جاده ها ، در صورت همزمانی برگشت سفرهای چند روزه اخیر در ۵شنبه و جمعه پایان این هفته احتمال ایجاد ترافیک سنگینی در برخی از جاده وجود دارد.  

 وی توصیه کرد: رانندگان  زمان برگشت از سفر را مدیریت نمایند و صرفا به روز پنج شنبه و جمعه پایان هفته موکول ننمایند.
با توجه به نیاز به تردد در هر دو جهت جاده ها  در این ایام ، برنامه ای برای یک طرفه کردن جاده ها در پایان تعطیلات این هفته در طرح های ترافیکی پلیس راهور ناجا وجود ندارد .

۶۳% از تصادفات در جاده ها در محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد. بنابراین رعایت کامل مقررات رانندگی و احتیاط لازم در این محدوده باعث کاهش چشمگیر حوادث جاده ای می گردد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر