جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 63431
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1399 10:29
سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: عرضه انواع محصولات در میادین بعد از کرونا ۲۵ درصد افزایش یافت و ۸ بازار جدید میوه و تره بار در روز اول افتتاح، پذیرای بالغ بر ۱۰ هزار نفر از شهروندان بودند.

به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ این استقبالِ دور از انتظار در روز نخست بهره‌برداری از بازارهای جدید میوه و تره بار، نشان‌دهنده نیاز محلات میزبان بازارها و مطالبه اهالی این محله‌ها است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از گشایش‌های تازه در توسعه بازارهای میوه و تره بار خبر داد و گفت: ۱۱ بازار جدید تا فروردین ۱۴۰۰ به بازارهای موجود میوه و تره بار اضافه می‌شود، ضمن اینکه مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد بازارهای میوه و تره بار در سال آینده به ۲۷۰ مرکز افزایش خواهد یافت.
سید سعید راد با اعلام اینکه عرضه فرآورده‌های کشاورزی و سایر محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین میوه و تره بار تا قبل از ورود کرونا روزانه بالغ بر ۴ هزار تُن بوده، افزود: این میزان با 25 درصد افزایش، در حال حاضر به بیش از ۵ هزار تُن در روز افزایش یافته است.
گفتنی است، ۸ بازار جدید میوه و تره بار روز گذشته از سوی شهردار تهران به صورت مجازی، رسماً افتتاح و هر ۸ بازار با استقبال قابل توجه شهروندان روبه‌رو شدند که بیشترین مراجعه در بازار میوه و تره بار شهرک قدس به ثبت رسید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر