جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 63386
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1399 17:12
وزیر جهاد کشاورزی: میادین میوه و تره بار پناهگاه اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند

نمره قبولی شهردار تهران به سازمان مدیریت میادین

آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از 8 بازار جدید میوه و تره بار و ساختمان متمرکز ستادی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با حضور شهردار تهران، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس و 5 عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ شهردار تهران در این مراسم از میادین میوه و تره بار به عنوان نمونه موفق مدیریت یکپارچه شهری نام برد و با اعلام اینکه تجربه خوب میادین نشان می‌دهد که اگر اختیارات و مسئولیت‌ها متمرکز شود، می‌توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد، گفت: اصلی‌ترین وظیفه شهرداری تهران، ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تر به مردم تهران است.

پیروز حناچی با تأکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین به شکل معناداری، نمره قابل قبولی از مردم دریافت کرده است و این، نشان‌دهنده تأثیر خدمات این سازمان به مردم تهران است، افزود: یکی از ویژگی‌های سازمان مدیریت میادین، ارائه خدمات یکسان در تمام نقاط تهران با قیمت ثابت و کیفیت قابل قبول در میادین شمال شهر و جنوب شهر است و این موضوع، مصداق تحقق بخشی از شعار «تهران، شهری برای همه» است.
وی با اشاره به اینکه قیمت محصولات میادین میوه و تره بار، 32 درصد تا 47 درصد نسبت به سطح شهر ارزان‌تر است و امروز شاهد ثبت روزانه بالغ بر یک میلیون نوبت خرید روزانه از 245 میدان و بازار میوه و تره بار هستیم، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری، 74 بازار میوه و تره بار احداث شده و 54 بازار دیگر هم نوسازی شده است.
شهردار تهران با بیان اینکه 34 هزار تُن انواع محصولات ظرف 11 ماه گذشته در میادین میوه و تره بار عرضه شده است، تصریح کرد: گسترده شدن سرویس‌ها و خدمات اینترنتی میادین میوه و تره بار توسط استارت‌آپ‌ها از طریق فراهم کردن فضا برای شرکت‌های فعال در حوزه فروش غیر حضوری محصولات، در دستور کار این سازمان قرار دارد.
کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی نیز که در مراسم مذکور حضور داشت، با تأکید براینکه سازمان مدیریت میادین به توازن بازار کمک کرده‌اند، اظهار کرد: میادین میوه و تره بار، پناهگاه اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و شهروندان هر روز بیش از روز پیش به خرید از این مراکز ترغیب می‌شوند و وزارت جهاد کشاورزی هم کمک می‌کند تا به اندازه کافی محصول وارد میادین شود.
محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با اعلام اینکه شهروندان به میادین میوه و تره بار نمره قبولی دادند، گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، سازمان مدیریت میادین توانسته نمره قبولی از شهروندان بگیرد و میادین با کاهش فاصله میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، توانسته‌اند رضایتِ بخش زیادی از شهروندان را جلب کنند.
زهرا صدر اعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم با تأکید بر توسعه فروش اینترنتی از سوی میادین میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حدود یک میلیون نوبت خرید روزانه از میادین میوه و تره بار انجام می‌شود و در ارزیابی‌هایی که انجام شده است، میزان رضایت شهروندان در عرضه محصولات و استفاده از این میادین افزایش یافته است.
گفتنی است، در این مراسم علاوه بر شهردار تهران، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدر اعظم نوری، افشین حبیب‌زاده، مجید فراهانی، آرش حسینی میلانی و شهربانو امانی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و همچنین سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و جمعی از شهرداران مناطق مختلف پایتخت حضور داشتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر