شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 63365
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1399 09:45
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفرهای استانی خود،صبح امروز به استان قزوین سفر کرد و در بدو ورود به این استان در شهرک صنعتی کاسپین مورد استقبال استاندار، نمایندگان و مسئولان استان قزوین قرار گرفت.

به گزارش راه امروز به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی در شهرک صنعتی کاسپین (یک) خط تولید هاوین پسند را مورد افتتاح قرار خواهد داد و عملیات اجرایی شرکت آذر آذرخش (میلینیوم) و شرکت بهداشتی دکتر عبیدی را آغاز خواهد کرد.

وی همچنین از نمایشگاه نهضت ساخت داخل در این شهرک صنعتی بازدید به عمل می‌آورد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در شهر صنعتی البرز از کامیونت جدید ایرانی شیلر رونمایی خواهد کرد و در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت خواهد کرد.

رزم‌حسینی همچنین طرح توسعه گیربکس ۶ سرعته شرکت صنعتی نیرو محرکه را مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد داد.

وی همچنین در ادامه این سفر در شهرستان تاکستان پست ۶۳ کیلوولت برق شهرک صنعتی خرمدشت را افتتاح می کند.

افتتاح خط تولید جدید ذوب آریان فولاد بوئین زهرا و بهره برداری از خط تولید اکسیژن صنعتی و نیتروژن و بازدید از خط در حال راه اندازی میلگرد و شمش ذوب‌آهن آریان بویین زهرا از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر خواهد .

فاز اول پروژه مجتمع صنعتی سورنا سلولز نیز در سفر یکروز وزیر به استان قزوین کلنگ زنی خواهد شد .

رزم حسینی همچنین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین شرکت خواهد کرد و دیداری با آیت‌الله عابدینی «نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین» خواهد داشت.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار قزوین، معاونان استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان این استان در این برنامه ها وزیر صمت را همراهی خواهند کرد.

رزم‌حسینی همچون دیگر سفرهای قبلی خود در چارچوب جلساتی که برگزار خواهد کرد تصمیمات مقتضی لازم را خارج از بروکراسی اداری برای رسیدگی به موضوعات مرتبط در همان جلسه اتخاذ خواهد کرد و مواردی که نیاز به پیگیری در تهران را دارند، برای رسیدگی تا حصول نتیجه نهایی جمع بندی خواهند شد.

وی همچنین در جریان بازدید هایی که از واحدهای تولیدی خواهد داشت از نزدیک در جریان مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه تولید قرار خواهد گرفت و در خصوص موضوعات مرتبط با تامین مواد اولیه و فرایندهای تولید تصمیمات و راهکارهای لازم را اتخاذ خواهد کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر