جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 63075
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1399 11:12
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس آمادگی کامل دارد تا با تصويب طرح هاي مناسب به صنعت خودرو و فعاليت هاي توسعه اي كه وجود دارد، كمك كند.
به گزارش سايپانيوز، لطف الله سیاهکلی در بازدید از مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اينكه زماني در صنعت خودرو تنها مونتاژ‌كننده بوديم و اكنون به توليدكننده تبديل شده ايم، خاطرنشان كرد: طي سال هاي اخير اقدام هاي ارزشمندي توسط گروه خودروسازي سايپا در توليد خودروهاي جديد و به روز صورت گرفته است.

وي با بيان اينكه طراحي و توليد خودرو در مجموعه سايپا توسط كارشناسان و مهندسان داخلي انجام مي شود، گفت: باعث افتخار است كه سايپا به توليدكننده خودرو تبديل شده است و مي تواند براي صادرات محصولات خود برنامه ريزي كند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي افزود: تولید خودروهای جديد سايپا "آریا" و" شاهین" نشان دهنده این موضوع است که در صنعت خودرو به موفقیت های بسیار خوبی رسیده ایم كه اين امر بسیار ارزشمند است و امیدوارم چنين فرآيندي در آينده ادامه پيدا كند.

سیاهکلی با اشاره به حمایتی که مجلس از صنایع خودروسازی در جهت جهش تولید می تواند داشته باشد، اظهار داشت: مجلس آمادگی کامل دارد تا با وضع قوانین و مقررات، کمک خوبی به صنعت خودرو داشته باشد و با تسهیل گری و ارتباط خوب با وزارت صمت از این صنعت مادر حمایت و مشکلات آن را برطرف کند.

وی تاکید کرد: ضروري است به صنعت خودرو کمک شود تا خودروسازان بتوانند در افزايش كيفيت، تنوع محصول و افزايش رضايت مردم برنامه ريزي كنند.

نماینده مردم قزوین و آبیک البرز در مجلس با اشاره به همراهی کمیسیون صنایع مجلس حذف قوانین دست و پاگیر در برابر صنعت خودروسازی، گفت: ما از تمام پيشنهادهاي سازنده براي ارتقاي صنعت خودرو استقبال مي‌كنيم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر