پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 61350
تاریخ انتشار: 26 دی 1399 16:29
مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به درخواست‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان برای بهره‌برداری از سامانه ثبت نام تسهیلات قرض‌الحسنه،گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای گسترش خدمات الکترونیکی و در جهت سهولت و افزایش رضایتمندی، استفاده از این سامانه را در دستور کار قرار داد.

به گزارش راه امروز به نقل از ایسنا، علی جهانی با بیان اینکه  مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، شرکت اطلاع‌رسانی رایتل، شرکت خدمات ماشینی تامین و کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور، آماده سازی هفت وب‌سرویس مهم و کاربردی را طراحی و اجرا کرده اند، تصریح کرد: برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان زمینه ارائه کلیه مراحل تسهیلات قرض الحسنه بصورت کاملا آنلاین فراهم شده است.  

وی با اشاره به اقدامات و هماهنگی های بعمل آمده در این خصوص که با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر انجام پذیرفته است گفت: این پیگیری ها، حاصل تلاش شبانه روزی و همکاری مجدانه مسئولان و حوزه های دست اندرکار این امر می باشد.  

 وی تصریح کرد: تمام مراحل پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه، بررسی و تایید نهایی استحقاق  و یا عدم استحقاق دریافت تسهیلات مذکور، استعلام های مربوط، ارسال پیام اعلام وضعیت به گیرندگان وام و ... در زمان کوتاه و بدون مراجعه حضوری میسر شده است.  
مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان های تامین اجتماعی با اشاره به رفع مشکلات سیستمی گذشته و تسهیل در فرایند ارایه خدمات بصورت هماهنگ، برخط و آنلاین میان بخش های مختلف اعم از بانک رفاه، رایتل، بانک مرکزی و ... بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان، یادآور شد: این حجم و گستردگی عملیات سیستمی و الکترونیکی برای اولین بار بدون نیاز به مراجعه حضوری گامی کم نظیر و ارزشمند محسوب می شود.  

وی با تاکید بر آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده تا ابتدای اسفند ماه سال جاری برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک رفاه گفت: از کلیه مسئولان کانون های بازنشستگی تقاضا می شود با توجه به آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اقدام نمایند.
براساس گزارش اداره کل فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، جهانی در خصوص نام نویسی و پیش ثبت نام متقاضیان از قبل ثبت نام شده اظهار داشت: این عزیزان می توانند از امروز با مراجعه به سامانه مذکور در راستای ثبت نام نهایی اقدامات لازم را انجام دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر