پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 61117
تاریخ انتشار: 18 دی 1399 21:23
از قرار معلوم کارگران متوفی که ظاهرا سابقه کاری نسبتا بالایی نیز دارند در روز حادثه هنگام کار کنار دیک روغن ایستاده بودند که به ناگهان داخل دیگ سقوط می‌کنند و براثر این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.
منابع خبری ایلنا از وقوع یک حادثه منجر به فوت برای سه نفر از کارگران شاغل در واحد تولیدی پترو آسام پیشرو در استان قزوین خبر می‌دهند.

براساس اطلاعاتی که از سوی فعالان صنفی کارگری استان قزوین در اختیار ایلنا قرار گرفته است، این حادثه در شامگاه روز چهارشنبه (۱۷ دی ماه) برای سه تن از کارگران کارخانه پترو آسام پیشرو که در زمینه تولید چرم فعالیت دارد، اتفاق افتاده است.

از قرار معلوم کارگر ان متوفی که ظاهرا سابقه کاری نسبتا بالایی نیز دارند در روز حادثه هنگام کار کنار دیک روغن ایستاده بودند که به ناگهان داخل دیگ سقوط می‌کنند و براثر این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

هنوز علت این حادثه که در شهرستان بوئین زهرا رخ داده اعلام نشده است اما منابع ایلنا بر اساس گزارش اولیه مسئولان می‌گویند با سقوط یکی از کارگران به داخل دیگ روغن، کارگر دوم وسوم نیز برای نجات همکاران خود اقدام کرده‌اند که متاسفانه مثمر ثمر واقع نشده وهر سه جان می‌بازند.

در این رابطه قدرت‌اله مهدیخانی (مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین) ضمن تایید خبر این حادثه گفت: این حادثه نیز در شامگاه روزچهارشنبه در واحد پتروآرسام پیشرو رخ داد که منجر به فوت سه کارگر شده است.

این مقام مسئول بابیان اینکه مطابق مقررات بروز هرگونه حادثه در واحد‌های تولیدی بررسی می‌شود افزود: کارگرانی که فوت کرده‌اند یکی از اتباع افغانستان و دو نفر دیگر نیز ایرانی و اهل قروه کردستان بودند که در این شرکت کار می‌کردند.
برچسب ها: کارگران ، روغن
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر