جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 60746
تاریخ انتشار: 10 دی 1399 09:00
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: همچنان ورود خودروهای پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای زرد ممنوع است.


حسین قاسمی ، در تشریح محدودیت های اعمال شده در شهرهای نارنجی و قرمز به ویژه منع ترددها گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد همچنان ممنوع است. ورود خودروهای با پلاک بومی از شهرهای زرد نیز به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: در جلسه روز شنبه ۶ دیماه سال جاری ستاد ملی مدیریت کرونا مصوب شد منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرهای زرد هم اعمال شود در حالی که پیش تر تنها در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شد، لذا فارغ از وضعیت سه گانه زرد و نارنجی و قرمز منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در همه جا اجرا خواهد شد.

به گزارش راه امروز به نقل از ایسنا، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز روز شنبه ۶ دی ماه سال جاری اعلام کرده بود که در حال حاضر شهر با وضعیت قرمز کرونا نداریم و ۳۳۰ شهر زرد و ۱۰۸ شهر نارنجی هستند که امیدواریم این شهرهای نارنجی نیز به مرور به سمت وضعیت زرد حرکت کنند و میزان ابتلا و بستری در شهرهای مختلف کمتر شود.

وی افزود: این دستاورد نتیجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همه دستگاه‌های اجرایی و مردم و بازاریان و اصناف و بسیج و نیروهای انتظامی و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر