پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 60676
تاریخ انتشار: 08 دی 1399 18:25
بر اساس تازه ترین آمار منتشر شده، گران‌ترین واحد های مسکونی مراکز استان‌های کشور به لحاظ متوسط قیمت فروش مشخص شدند.
به گزارش راه امروزآمار منتشر شده از سوی معاونت بررسى‌هاى اقتصادى اتاق تهران نشان میدهد،  گران‌ترین مراکز استان‌های کشور به لحاظ متوسط قیمت فروش با زیربنای مسکونی ۶۰ متری شامل شهر کرج با متوسط قیمت فروش 481 میلیون تومان؛ گران ترین مرکز استان در میان شهر های مهم کشور شناخته می شود و شهر تهران با یک میلیارد و ۴۴۹ و اصفهان با۵۲۸ میلیون تومان دومین و سومین شهر گران قیمت به لحاظ متوسط قیمت فروش با زیر بنای۶۰ متر هستند.

برپایه این گزارش، همچنین ارزان ترین متوسط قیمت فروش به شهر خرم آباد با ۱۲۵ میلیون تومان و پس از آن به شهرهای بیرجند یا 127 ملیون تومان و شهر یاسوج با مبلغ ۹۵میلیون تومان تعلق دارد.


براساس داده های این گزارش، گران ترین مرکز کشور به لحاظ متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه  ۳ درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک واحد مسکونی ۶۰ متری، به ترتیب به شهر قزوین با یک میلیون ۸۲ هزار تومان، کرج با یک میلیون و ۳۹۶ هزار تومان و تهران با  سه ملیون و ۸۵۲ هزار تومان تعلق دارد.

در این میان ایلام با ۳۴ هزار تومان ارزان ترین شهر از لحاظ اجاره یک واحد مسکونی ۶۰ متری است و پس از ان شهرهای یزد با مبلغ ۳۱۹ هزار تومان و یاسوج با مبلغ ۳۲۵ هزار تومان قراردارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر