پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 60197
تاریخ انتشار: 27 آذر 1399 22:32
جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به کشف جسد ۲ عضو یک خانواده تویسرکانی در شب گذشته، گفت: پیگیری و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس در خصوص بررسی ابعاد این حادثه، منجر به کشف جسد سه عضو دیگر این خانواده شد.
جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به کشف جسد ۲ عضو یک خانواده تویسرکانی در شب گذشته، گفت: پیگیری و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس در خصوص بررسی ابعاد این حادثه، منجر به کشف جسد سه عضو دیگر این خانواده شد.

سرهنگ «رضا زارعی» پنجشنبه شب در گفت وگوی با ایرنا افزود: شب گذشته و به دنبال کشف جسد ۲ عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که امروز با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به ۵ مورد رسید.

وی اظهار داشت: صبح امروز تیم های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی گاوداری مورداشاره شناسایی و کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل میشود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش می کند.

وی اظهار داشت: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و با بررسی دقیق محل، ابتدا جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می کنند که به همین دلیل تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان بدون ذکر جزییات این حادثه ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد(پدر دختر) را نیز در محل پیدا کردند و امروز نیز با کشف سه جسد دیگر، اجساد ۵ عضو این خانواده شناسایی و کشف شد.

سرهنگ زارعی با اشاره به تلاش های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، تاکید کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف علت و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده همچنان ادامه دارد که در حال حاضر از اعلام جزییات تا تکمیل پرونده معذور هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر