پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 59366
تاریخ انتشار: 09 آذر 1399 11:21
رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی گفت؛ در راستای حمایت از واحدهای صنفی، که مستاجر هستند، با توجه به وضعیت بازار و محدودیت های ایجاد شده برای اصناف، پویش بزرگ ” مالک منصف ” در استان خراسان شمالی صورت گرفت .
به گزارش راه امروز؛مهدی امیدوار در گفت وگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران افزود: بیش از ۸۰ درصد کسبه استان خراسان شمالی مستاجر هستند و با توجه به وضعیت رکود بازار و تعطیلی های ایجاد شده برای اصناف به واسطه ویروس کرونا با راه اندازی پویش ” مالک منصف ” هر مالک خانه یا مغازه ای میتواند به میزان توان خود با بخشش حتی صد هزار تومان از اجاره تا گذشت از کل مبلغ آن، به مستاجرش کمک‌ نمایند.


وی تصریح کرد: در طی ۹ ماه گذشته از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون کاسبان با مشکلات عدیده ای از جمله کاهش درآمد و میزان فروش روبه رو شدند و از ابتدای آذر ماه با ایجاد تعطیلی های گسترده برای اصناف فروش واحدهای صنفی به صفر رسیده است و در آمدی ندارند.

امیدوار افزود: با توجه به مشکلات مطرح شده پویش بزرگ ” مالک منصف ” شکل گرفت و تاکنون نیز استقبال خوبی از سوی مالکان واحدهای صنفی صورت گرفته است و برخی از مالکان اجاره یک ماه و یا بخشی از آن را بخشیده اند .

رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان اظهار کرد: در راستای فرهنگسازی و گسترش اینگونه اقدامات خیرخواهانه، امیدوار هستیم این اقدام در دیگر استان های کشور نیز صورت بگیرد.

امیدوار افزود: در این شرایط اقتصادی و بحران ویروس کرونا باید بدانیم که همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و کمک به شرایط موجود در واقع کمک به وضعیت خودمان نیز هست .
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر