پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 59315
تاریخ انتشار: 08 آذر 1399 09:41
سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم و تاکید کرد: انتظار می‌رود جامعه جهانی بویژه کشورهای اروپایی قویا این اقدام تروریستی وحشیانه را محکوم کنند.
به گزارش راه امروز به نقل از ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به خودرو حامل شهید محسن فخری زاده و شهادت ایشان اعلام کرد: اینگونه اقدامات جنایتکارانه نه تنها خللی در استواری مردم و کشور ایران در راه مقاومت در برابر بدخواهان و کینه توزان ایجاد نخواهد کرد بلکه ملت غیور ما را بیش از پیش در راه دستیابی افزونتر به توسعه و پیشرفت در علم و فناوری مصمم خواهد ساخت.

سفارت ایران در فرانسه تاکید کرد: انتظار می‌رود جامعه جهانی بویژه کشورهای اروپایی قویا این اقدام تروریستی وحشیانه را محکوم کنند. تروریسم و ترور در هر شکل و در هرکجا فارغ از استانداردهای دوگانه باید قاطعانه توسط همگان محکوم گردد.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر