پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 59012
تاریخ انتشار: 30 آبان 1399 12:49
معاون آموزش، پژوهش وفناوری وزارت صمت از تشکیل کمیته مشترک تخصصی برای بررسی چگونگی انجام همکاری‌های دوجانبه میان وزارت صمت و جمعیت هلال احمر کشور خبر داد.
به گزارش راه امروز به نقل از شاتا «برات قبادیان» با بیان این مطلب، افزود: در این کمیته همچنین زمینه امضای تفاهم نامه جامع میان وزارت صمت و جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


وی ادامه داد: در این راستا در نشستی با حضور خسرو رحمانی «معاون اموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر» راهکارهای همکاری های دوجانبه وزارت صمت و جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرارگرفت.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت گفت: در این دیدار پس از بحث و بررسی های انجام شده مقرر شد کمیته مشترک تخصصی جهت بررسی چگونگی انجام همکاری های دوجانبه و فراهم آوری زمینه امضای تفاهم نامه جامع تشکیل شود.

قبادیان گفت: «آموزش و ارتقا دانش فعالین حوزه صنعت معدن و تجارت در سراسر کشور در زمینه نحوه مواجهه با سوانح و حوادث در زمان وقوع بحران ها، امداد و کمک های اولیه» و «تامین نیازهای پژوهشی و فناورانه ارز بر جمعیت هلال احمر از طریق مهندسی معکوس تجهیزات موردنیاز آن سازمان از بستر طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)»، حضور جمعیت هلال احمر در نمایشگاه "نیاز" هفته پژوهش جهت ارایه تجهیزات فناورانه مورد نیاز هلال احمر از جمله مباحث طرح شده برای پیگیری در کمیته تخصصی مشترک بودند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر