پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 58685
تاریخ انتشار: 22 آبان 1399 14:06
وزارت اطلاعات اعلام کرد: عامل اصلی حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور ۹۷ اهواز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی و به دام افتاد.
به گزارش راه امروز به نقل از ایرنا ، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات تخصصی و ترکیبی سربازان گمنام امام زمان (عج)، «فرج الله چعب» سرکرده گروهک تجزیه‌طلب «حرکة النضال» شناسایی و دستگیر شد.

در این اطلاعیه آمده است: سرکرده گروهک تجزیه‌طلب حرکة النضال در سال‌های اخیر قصد چندین عملیات بزرگ دیگر در تهران و خوزستان را داشت و اخیراً در حال برنامه‌ریزی برای هدایت عملیات تروریستی جدیدی بود که با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

وزارت اطلاعات با بیان اینکه گروهک حرکة النضال تحت حمایت مستقیم سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی قرار دارد، اعلام کرد:علیرغم صدور حکم بین‌المللی برای سرکردگان این گروه، عملیات تروریستی در ایران را مدیریت می کرد.

این اطلاعیه می افزاید: عامل اصلی حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور ۹۷ اهواز که اکنون در دستان وزارت اطلاعات قرار دارد؛ از دیگر عملیات تروریستی و خونین این گروهک نیز جزئیاتی بیان کرده است.

 در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ یک گروه مسلحانه تروریستی تجزیه طلب، در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز ، این آیین و مردمی که نظاره‌گر رژه بودند را مورد حمله مسلحانه قرار دادند که ۲۵ نفر شهید و ۶۸ نفر زخمی شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر