چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: 57921
تاریخ انتشار: 07 آبان 1399 15:35
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۱۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۳ هزار و ۷۱۴نفر رسید و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار یا زرد کرونا هستند.
به گزارش راه امروز به نقل ازسیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هفتم آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۸۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۴۹۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.


سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۶۷هزار و ۹۱۷نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۰۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۸۲۱ هزار و ۶۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر