جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 57911
تاریخ انتشار: 07 آبان 1399 12:12
اتاق اصناف ایران پیرو تصمیمات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت های جدید در ۴۳ شهرستان اطلاعیه صادر کرد.
به گزارش راه امروز؛ به اطلاع صنوف و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور می رساند:  به دنبال وخامت اوضاع و عادی‌انگاری رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در تجمعات غیر ضرور، ستاد ملی مقابله کرونا از تشدید نظارت و اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد. اعمال محدودیت‌های جدید بازتاب شرایط مبتلایان، تعداد موارد بستری و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا در سراسرکشور است.شرایط سخت این بحران، موجب ضرر و زیان بزرگ به اقتصاد کشور خصوصاً بنگاه‌های اقتصادی کوچک شده است. مشاغل دارای ریسک بالا همچنان با رکود بی‌سابقه مواجه‌اند. اتاق اصناف ایران نزدیک به هشت ماه است که در تلاش است تا با نظارت و تشویق واحدهای صنفی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی این ضرر و زیان را کاهش دهد و امیدوار است تا واحدهای صنفی تعطیل و نیمه تعطیل را بازگشایی کند اما متأسفانه با وضعیت موجود این روند امکان‌پذیر نیست.

پیرو مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر و با توجه به اینکه متاسفانه امکان رشد تصاعدی مرگ و میرها در روزها و ماه‌های آتی نیز وجود دارد از همه همکاران عزیزمان در واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها و اتاق‌های سراسر کشور تقاضا داریم تمام عزم خود را برای مقابله با این بیماری و پذیرفتن مسئولیت اجتماعی جزم کنند. مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و دستگاه‌های اجرایی است.  امروز تنها شیوه مقابله با این ویروس تبعیت از ستاد ملی مقابله کرونا، رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل در تمامی اماکن عمومی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر