جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 57126
تاریخ انتشار: 18 مهر 1399 20:58
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام کرد: آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور چالوس، هراز، فیروزکوه و رشت حاکی از ترافیک سنگین است و آزاد راه پردیس و محور قدیم بومهن نیز این وضعیت را دارند.
به گزارش راه امروزبه نقل از مرکز یاد شده حاکی است عصرگاه جمعه آخرین وضعیت محورهای شمالی : نشان می دهد که - ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن ، هزارچم تا پل زنگوله و محدوده های کندوان و وینه وجود دارد.

همچنین ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های شاهاندشت و مبارک آباد و نیز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده شهر دماوند و حدفاصل چناران تا رودهن گزارش شده است.

علاوه براین ترافیک سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده های عوارضی امامزاده هاشم و شهر رودبار، ترافیک سنگین در آزادراه پردیس - تهران محدوده های عوارضی پردیس و شهر جاجرود و ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن - تهران محدوده پلیس راه جاجرود نیز گزارش شده است.

مرکز مزبور خاطرنشان ساخت:  تردد روان در آزادراه تهران - شمال (قطعه یک) وجود دارد و درعین حال محورهای شمالی بارش باران دارند.

براساس این گزارش، آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها حاکی است، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده های گلشهر ، مهرویلا و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس،

 ترافیک سنگین در محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک نیز وجود دارد.

علاوه براین آخرین وضعیت جوی  نیز گویای آن است که  بارش باران در برخی از محورهای استان های مرکزی ، اصفهان ، قم ، تهران ، البرز ، قزوین ، گیلان ، مازندران ، گلستان و سمنان گزارش شده است.

محورهای مسدود شریانی  هم شامل شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر می شود.

محدودیت تردد با تغییر مسیر نیز محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰)  مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

محورهای دارای انسداد فصلی، شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود گزارش شده اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر