پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 56984
تاریخ انتشار: 16 مهر 1399 09:39
سازمان خدمات پس از فروش سايپا اعلام كرد مشتريان این گروه خودروسازی مي‌توانند براي انجام سرويس دوره‌اي و دريافت خدمات در طرح جمعه‌هاي پاييز در روزهاي جمعه نيز به تعميرگاه هاي مركزي سايپايدك مراجعه كنند.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومي سايپايدك، تعميرگاه هاي مركزي سايپايدك در روزهاي جمعه نيز مانند ساير روزهاي هفته با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي به ارائه خدمات سرويس‌هاي دوره‌اي به مشتريان خواهند پرداخت.

مشتریان و مالکان خودروهای سواری گروه سایپا برای استفاده از این خدمات و صرفه‌جویی در زمان خود در طول هفته، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام کنند.

برای اجرای این طرح تعمیرگاه مرکزی شماره یک سایپایدک در خیابان دماوند، بعد از چهارراه تهرانپارس، جنب کیمیدارو خودروهای پرايد، تيبا، زانتيا، C5، سراتو، تندر90، مگان، ريچ، برليانس، چانگان، S300 و ساندرو را پوشش می دهد.

همچنین تعمیرگاه مرکزی شماره 2 سایپایدک به آدرس سه راه آذری به سمت میدان قزوین، جنب ایستگاه اتوبوس به خودروهای پرايد، ريو، تيبا، ساينا، چانگان، برليانس، سايپا 151 و آريو ارائه خدمات خواهند داشت.

خودروهای ماكسيما، مورانو، تيانا، قشقایي، مگان، تندر90، ساندرو و كلئوس می توانند به تعمیرگاه مرکزی شماره 3 در ضلع شمال شرقی میدان آزادی و دارندگان خودروهای سراتو، چانگان، برليانس نیز به تعمیرگاه مرکزی شماره 4 در کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج، دفتر مرکزی شرکت سایپایدک مراجعه کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر