جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 56426
تاریخ انتشار: 07 مهر 1399 11:02
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان پیشنهاد داد:

تغییر نوع خدمت‌‎رسانی در موج سوم کرونا به جای تعطیلی ۱۰۰ درصدی

اتاق اصناف ایران در خصوص مجوز روز گذشته رئیس جمهور به ستاد مقابله با کرونای استان برای تعطیلی یک هفته‌ای، اظهار کرد: هنوز هیچ تصمیم‌گیری در این باره در اصفهان انجام نشده و در صورت هر گونه تصمیم، دوباره باید در ستاد کرونای کشور بررسی نهایی شود.
به گزارش راه امروز به نقل از ایسنا با توجه به گسترش بالای ابتلای کرونا در اصفهان و اولویت سلامتی مردم، اتاق اصناف همکاری‌های لازم را در این باره انجام می‌دهد، اما باید به این سمت برویم که تعطیلی‌ها کامل نباشد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید نوع خدمت رسانی اصناف را تغییر دهیم، گفت: به عنوان مثال پذیرایی در محل رستوران‌ها را به بیرون بر تغییر دهیم و یا مراکز تجمعی را به نوعی محدود کنیم.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف اصفهان با تعطیلی ۱۰۰ درصدی مشاغل برای کنترل کرونا مخالف است، اما با تغییر نوع خدمت رسانی موافق بوده و به طور حتم مدیریت استان را همراهی خواهیم کرد.

جهانگیری درباره برخی مشاغل همچون سفره‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، آرایشگاه‌ها و …، اظهار کرد: به محض تصمیم‌گیری احتمال تعطیلی چایخانه‌ها وجود دارد و همچنین ستاد استانی و ملی کرونا برای آرایشگاه‌های زنانه و مردانه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اصفهان از نظر شیوع کرونا شرایط خوبی ندارد و وضعیت فوق بحرانی است، تصریح کرد: باید توجه داشت که شرایط اقتصادی مردم در کنار سلامت آنها بسیار اهمیت دارد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص اینکه آیا از سوی ستاد کرونا استان پیشنهاد تعطیلی مشاغل بررسی شده است، اظهار کرد: اگر جلسه‌ای در این باره برگزار شده، نماینده‌ای از اتاق اصناف اصفهان حضور نداشته است و تا این لحظه دستورالعملی برای محدود کردن و تعطیلی هیچ یک از اصناف اصفهان صادر نشده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر