چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 55477
تاریخ انتشار: 18 شهريور 1399 23:28
به گفته مدیر مالی کارگزاری بانک ملت، آخرین واریزی این کارگزاری در روز شنبه هفته جاری انجام شده و در روز سه‌شنبه نیز پول سهمی که در روز ۱۳ شهریور ماه فروخته شده به حساب مشتریان واریز خواهد شد.
 به گزارش راه امروز مدیر مالی کارگزاری بانک ملت در گفتگو با تجارت‌نیوز از کند بودن فرایند فروش سهام عدالت در شرایط منفی شاخص بورس خبر داد و اعلام کرد که پول یک سهم فروخته شده در روزهای اخیر فردا واریز می‌شود.

حسین تولیت عنوان کرد: با توجه به محدود بودن بازار ناظر باید اجازه فروش بدهد و با توجه به منفی بودن بازار به کارگزاری‌ها گفته شد فعلا از فروش سهام عدالت دست نگه دارند، ولی درخواست‌های فروش برای ما ارسال می‌شود.

وی افزود: در خصوص واریزی‌ها نیز مشکل خاصی نداریم و روزانه واریز می‌شود، به جز کسانی که حسابشان مشکلاتی از قبیل مسدودی دارند، پول سهم‌هایی که فروخته شده به حساب سهامداران واریز شده است.

تولیت درباره آخرین واریزی‌های سهام عدالت هم توضیح داد: آخرین واریزی ما به روز شنبه برمی‌گردد که پول سهامی که در روز دهم فروخته شده به حساب سهامداران واریز شده است، همچنین در روز 13 شهریور ماه حدود 500 میلیون تومان که مربوط به یک سهم خاص بوده فروخته شده و پول آن در روز سه‌شنبه واریز می‌شود.

به گفته وی، همچنین سهامداران می‌توانند با وارد شدن به پنل کارگزاری خود لیست فروش و واریز پول سهام عدالت خود را ببینند.

مدیر مالی کارگزاری بانک ملت در خصوص کسانی که در خرداد ماه درخواست فروش سهام خود را به بانک ملت داده‌اند عنوان کرد: عمده این افراد پول سهام خود را دریافت کرده‌اند. همچنین لیست کسانی که دارای مشکل حساب هستند و پول سهامشان برگشت خورده به واحد پاسخ‌گویی داده شده تا در صورت تماس فرد به وی اطلاع‌رسانی شود، همچنین به شماره این افراد در صورت درست بودن پیامک ارسال شده است.

میزان پولی که قرار است فردا به حساب سهامداران واریز شود زیاد نیست. یعنی واریزی‌های خرد همچنان وجود دارد، این در حالی است که طبق گفته مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه قرار شده که به زودی واریزی‌های خرد جمع شود و سهامداران پول سهامشان را در رقم‌های عمده دریافت کنند.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز نامه اجرایی شدن این طرح را داده اما به نظر می‌رسد هنوز اجرایی نشده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر