جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 54673
تاریخ انتشار: 01 شهريور 1399 10:02
بنابراعلام مسئولان مدیریت شهری و پلیس راهور پایتخت از صبح امروز -اول شهریور-، ۲ طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا اجرایی شد.
به گزارش  راه امروز به نقل ازایرنا، این مطلب را «پیروزحناچی» شهردار تهران ۲ روز پیش به خبرنگاران گفت.

وی افزود که اجرای مجدد طرح ترافیک نیازی به تائید ستاد ملی مقابله با کرونا ندارد.

در این رابطه رئیس پلیس راهور پایتخت هم گفت: اجرای طرح از ساعت ۸:۳۰ صبح هر روز آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

سردار «محمدحسین حمیدی» خاطرنشان کرد: رانندگانی که در این محدوده حضور دارند از ساعت ۱۴:۳۰ مجوز خروج از طرح را خواهند داشت.

همچنین بنابراعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دیگر طرح ترافیک خبرنگاری ۱۳۹۸ اعتبار ندارد و تنها خبرنگارانی که طرح ترافیک امسال را دارند، می توانند از تخفیف ورود به طرح‌های تهران استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شد و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و «شارژ حساب شهروندی» بود.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک، بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران، ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته بود و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شد که خبرهایی مبنی بر شلوغی مترو و اتوبوس موجب شد تا اجرای طرح به صورت موقتی لغو شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر