جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 54178
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1399 16:07
نائب رئیس دوم اتاق اصناف ایران:

اصناف حامی «مدرس خیابانی» است

نائب رئیس دوم اتاق اصناف ایران درخصوص معرفی مدرس خیابانی به عنوان وزیر صمت گفت: شرایط حساس کنونی آنچنان است که به کارگیری مدیران کارآمد و مجرب را اجتناب ناپذیر می‌نماید و وزیر پیشنهادی صمت از جمله این مدیران است.
 به گزارش راه امروز:  مجتبی صفایی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران افزود: خروج از وضعیت نامطلوب کنونی و سیر به سمت شکوفایی و تحقق جهش تولید مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نیازمند شناختی دقیق و علمی از مشکلات و امکانات موجود می باشد که مدرس خیابانی با توجه به سابقه مدیریتی خود به این حوزه اشراف کامل دارد.
سخنگوی اتاق اصناف ایران تاکید کرد: ایشان در همین دوره کوتاه سرپرستی منشا خدمات بسیار برای صنعت، معدن و تجارت کشور بوده اند و برای اصناف تداعی کننده تجارب غنی، رویکرد نظام مند، عملکرد مثبت و دریک عبارت جمع تعهد وتخصص است.
صفایی از حمایت و همکاری نزدیک اصناف با وزیر پیشنهادی صمت خبر داد و گفت: مدرس خیابانی از اولین روزهای حضور در وزارت صمت با حضور در اتاق اصناف اساس تعامل دو طرفه خوبی را با اصناف بنا نهاد و در طول دوران مدیریت خود به آن پایبند بود و امروز اصناف حامی ایشان است.
وی در پایان با امید کسب حداکثر آرای نمایندگان مجلس توسط مدرس خیابانی، بیان داشت: از نمایندگان دوره یازدهم انتظار داریم تا با بالاترین رای به وزیر پیشنهادی صمت که به شایستگی میتواند زمینه را برای برون رفت از وضعیت کنونی فراهم آورد، موجب امید بخشی در جامعه گردند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر