جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 54147
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 19:47
قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه در صرافی‌ها به ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده که نسبت به روز جمعه حدود ۱۸۰۰ تومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد.
این کاهش قیمت در حالی است که روز جمعه ۱۷ مردادماه، عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به برخی شایعات تاکید کرده بود: همین امروز و فردا قیمت ارز را پایین خواهیم آورد و به مردم نشان خواهیم داد که دولت هیچ وقت به دنبال گران کردن ارز برای تامین کسری بودجه نبوده است. او گفته بود: در مدتی که شاهد نوسان بازار ارز هستیم، اقدامات زیادی انجام شده که در روز‌های آینده نتایج آنرا مشاهده می‌کنیم. به مردم می‌گویم که نرخ ارز این چیزی که می‌بینید نیست و ارز ۲۴ هزار تومانی واقعی نیست.
 
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۱۷۰۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۱۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است. قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی ملی ۲۵۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۵۶۰۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۹۵۰ تومان تعیین شده است.
 
  عنوان خرید فروش
یورو یورو 256,000 257,000
دلار دلار 216,000 217,000

در بازار طلا و سکه نیز همین کاهش قیمت قابل مشاهده است. امروز قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده؛ این در حالی است که صبح روز پنجشنبه یک روز قبل از اظهارات رئیس کل بانک مرکزی قیمت سکه تا ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان نیز قیمت خورده بود.
برچسب ها: دلار ، ارز ، سکه
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر