چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 52693
تاریخ انتشار: 30 ارديبهشت 1399 12:34
در پی پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی

هشدار وزارت اقتصاد در باره سوء استفاده از اجاره کد ملی

وزارت امور اقتصادی و دارایی در رابطه با پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم، به کلیه هموطنان هشدار داد مراقب سوء استفاده دلالانی که برای اجاره کد ملی افراد به آن‌ها مراجعه می‌کنند، باشند.
هشدار وزارت اقتصاد در باره سوء استفاده از اجاره کد ملیبه گزارش خبرگزاری صداو سیما از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه شماره (۵) در رابطه با پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم، به کلیه هموطنان هشدار داد مراقب سوء استفاده دلالانی که برای اجاره کد ملی افراد به آن‌ها مراجعه می‌کنند، باشند.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در این اطلاعیه موکدأ توصیه می‌کرده است، هموطنان گرامی در این خصوص مراقبت کرده و با توجه به جذابیت این سهام، شخصأ نسبت به پذیره نویسی برای خود و افراد خانواده اقدام کنند.
مهلت بهره مندی از مزایای تخفیف قابل توجه سهام این صندوق ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۲/۳۱ بوده و تمدید نخواهد شد؛ لذا با توجه به احتمال ترافیک سامانه‌ای و امکان بروز اختلال در سامانه ها، متقاضیان تقاضای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر