پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 52604
تاریخ انتشار: 24 ارديبهشت 1399 12:00
زوج ورزشکار ۱۵ میلیون شیرینی گرفتند زوج هنری ۱۰۰ میلیون!

کاسبی جدید سلبریتی‌ها

حضور سلبریتی‌های واقعی و مجازی البته محدود به اینستاگرام نیست و بسیاری از آن‌ها برای حضور در تلویزیون و برنامه‌های اینترنتی هم شرط‎وشروطی دارند و مبالغی دریافت می‌کنند تا اصطلاحا به دیده شدن این‌گونه برنامه‌ها کمک کنند. جدیدترین تجارت سلبریتی‌ها، اما اتفاق جالبی است؛ دریافت پول برای اولین مصاحبه بعد از ازدواج!
سلبریتی‌ها هر روز تجارت جدیدی را برای خود دست‌وپا می‌کنند؛ یک روز با توجه به‌علاقه‌مند بودن مردم برای تماشای سلبریتی محبوب‌شان، بابت هر مصاحبه پول می‌گیرند، دریغ از آنکه بدانند آن‌ها به رسانه‌ها نیاز دارند نه برعکس. روز دیگر هم از محبوبیت‌شان در فضای مجازی استفاده می‌کنند و با تبلیغ‌های مختلف، سود‌های میلیونی کسب می‌کنند. این روند البته محدود به ایران نیست، مثلا کریس رونالدو به‌ازای هر استوری در اینستاگرامش مبلغی حدود ۴۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند، اما رشد عجیب برخی هنرمندان و ورزشکاران ایرانی در اینستاگرام که با واقعیت آن‌ها فاصله زیادی دارد، باعث شده فضای این شبکه اجتماعی بیش از آنکه به‌واقعیت نزدیک باشد، رویاپردازانه باشد.

۱۰۰ میلیون برای یک مصاحبه

ازدواج و طلاق دو سلبریتی با یکدیگر همواره برای مردم جذاب است و آنان اخبار آن را دنبال می‌کنند. همین جذابیت باعث شده برخی سلبریتی‌ها از این‌گونه اتفاقات نیز برای پول درآوردن استفاده کنند، به عنوان مثال حدود دوسال پیش، خانم بازیگر معروف که از همسرش جدا شده بود برای مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اینترنتی چیزی حدود ۱۵ میلیون تومان دریافت کرد و ویدئوی مصاحبه‌اش بیش از یک‌میلیون بار دیده شد.

دوسال پیش یک زوج هنرمند به‌شرط تامین هزینه‌های ازدواج و تصویربرداری مراسم‌شان، حاضر به مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی زرد اینترنتی شدند. به‌تازگی هم یک زوج معروف که ازدواج‌شان حسابی جنجال به پا کرده بود برای حضور در یک برنامه تلویزیونی که مربوط به یکی از اپراتور‌های تلفن همراه بود ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کردند تا قصه آشنایی‌شان را تعریف کنند.

این موضوع البته در تلویزیون ابعاد جالب‌تری پیدا می‌کند، مثلا یک زوج ورزشکار که در ماه‌های اخیر جنجال‌های زیادی هم به پا کرده‌اند، برای حضور در یک برنامه تلویزیونی و صحبت درباره ازدواج‌شان ۱۵ میلیون تومان دریافت کردند تا به‌قول خودشان شیرینی ازدواج‌شان را از تهیه‌کننده آن برنامه بگیرند.

زوج دیگری که یکی مجری (ممنوع‌التصویر) و دیگری ورزشکار است نیز برای حضور در یک برنامه تلویزیونی درخواست شیرینی ۵۰ میلیون تومانی کرده بودند. البته برخی هم پیشنهاد‌ها را رد می‌کنند، مثلا فوتبالیست و والیبالیست معروف هم که خبر ازدواج‌شان بسیاری را شوکه کرد، حاضر نشدند در ازای دریافت ۳۰ میلیون تومان به یک برنامه اینترنتی بروند.

یک بازی برد - برد

قصه آشنایی سلبریتی‌ها بدون‌شک برای مردم جذاب است. با توجه به اینکه رسانه‌ای به‌صورت پاپاراتزی در ایران فعالیت نمی‌کند، بنابراین قصه آشنایی یا طلاق سلبریتی‌ها از طریق رسانه‌های رسمی منتشر می‌شود و همین موضوع باعث شده رقابت تهیه‌کنندگان برنامه‌های مختلف برای جذب سلبریتی‌هایی که به‌تازگی به جرگه متاهلان پیوسته‌اند، افزایش پیدا کند و به‌تبع آن نیز قیمت حضور این افراد در رسانه‌ها افزایش می‌یابد. به‌این‌ترتیب هم تهیه‌کننده به هدفش- که مطرح شدن بیشتر نام برنامه‌اش است- می‌رسد و هم سلبریتی‌ها به پول‌شان؛ یک معامله برد – برد برای دوطرف.

منبع:فرهیختگان ورزشی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر