جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 51721
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1398 11:46
ایرانسل شرایطی فراهم کرده تا مشترکانش بتوانند پس از نصب اپلیکیشن «پزشکت»، اعتبار هدیه دریافت کنند و از پزشکان این سامانه آنلاین، به صورت تصویری، صوتی و متنی مشاوره بگیرند.
به گزارش روابط عمومی  ایرانسل، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرایطی فراهم شده است تا ایرانسلی‌ها بعد از نصب اپلیکیشن پزشکت، 30 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت کنند و با پزشکان متخصص این سامانه، علائم نگران کننده خود را در میان بگذارند و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از تشخیص تخصصی برخوردار شوند.

اپلیکیشن پزشکت، اپلیکیشن تخصصی ویژه ارائه مشاوره آنلاین در حوزه‌های مختلف سلامت است که امکان مشاوره‌های تصویری، صوتی و متنی، اطلاع رسانی عمومی در حوزه بهداشت و سلامت، ارائه مطالب به روز پزشکی و کاربردی، دسترسی آسان به پزشک متخصص، کاهش هزینه‌ها در برخورداری از خدمات پزشکی و مدیریت زمان را در اختیار افراد می‌گذارد.

این اپلیکیشن از طریق اپ استورهای معتبر برای گوشی‌های اندروید، از طریق وبسایت برای گوشی‌های آیفون و از طریق نسخه وب در دسترس است.

از طریق این اپلیکیشن، امکان استفاده و بهره گیری از مشاوره 35 شاخه مختلف دانش پزشکی اعم از گوش و حلق و بینی، طب فیزیکی و توانبخشی، رادیولوژی، جراحی مغز و اعصاب، پزشکی ورزشی، پزشک خانواده، اورژانس، کودکان، طب سنتی، رادیو انکولوژی، جراحی، پزشک کار، پزشک بیهوشی، ماما، طب هوا و فضا، روانپزشکی، چشم پزشکی، پزشکی هسته‌ای، داروساز، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، اورولوژی، قلب و عروق، روانشناسی، پوست و مو، پزشک عمومی، پاتولوژی آسیب شناسی، نورولوژی، کاردرمانگری و فیزیوتراپی، زنان و زایمان، دندانپزشکی، تغذیه و رژیم درمانی، پزشکی قانونی و پزشک اجتماعی در دسترس است.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پیش از این نیز این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان بتوانند در شرایط حساس شیوع ویروس کرونا در ایران، نهایت استفاده را از خدمات متنوع دیجیتال نظیر آموزش آنلاین و ... داشته باشند.

برچسب ها: ایرانسل ، کرونا
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر