پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 51671
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1398 11:33
قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه روند تولید و تأمین کالاهای اساسی و شوینده‌ها بدون تعطیلی ادامه خواهد یافت، گفت: سهمیه الکل کارخانجات تولید ژل و محلول ضدعفونی‌کننده که در ایام عید تعطیل باشند، قطع می‌شود.
به گزارش راه امروز: حسین مدرس خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه الکل نیز بدون وقفه در طول تعطیلات نوروز برای تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده تولید و در اختیار کارخانجات قرار می‌گیرد، گفت: با توجه به تعدد کارخانجات تولیدکننده ژل و مواد ضدعفونی کننده، چنانچه هر یک از کارخانجات تولیدی این محصولات، در تعطیلات به تولیدات خود مطابق با ظرفیت اعلام شده ادامه ندهند، سهمیه الکل آنها قطع خواهد شد و به سایر کارخانجات اختصاص می‌یابد.

وی افزود: کارگاه‌های تولیدی ماسک و کارخانجات تولیدکننده پارچه مورد نیاز نیز با برگزاری شیفت‌های ویژه در ایام تعطیلات به کار خود ادامه خواهند داد تا خللی در توزیع ماسک و لباس پزشکی ایجاد نشود.

مدرس خیابانی بیان داشت: تولیدکنندگان و کارخانجات تولیدی دوشادوش پزشکان و پرستاران که خط مقدم مبارزه و کنترل کرونا هستند، لجستیک و پشتیبانی تأمین مواد ضدعفونی کننده، الکل، ماسک و لباس پزشکی را انجام خواهند داد و تعطیلی در کار نیست. 

به گفته مدرس خیابانی، بخش لجستیک اعم از تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم بدون وقفه و در تعطیلات نوروز به کار خود ادامه خواهند داد و تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان باید هم‌پای کادر درمانی به تأمین مایحتاج موردنیاز مردم بپردازند؛ پس روند تأمین و توزیع کالاها و مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام پزشکی، به هیچ عنوان تعطیل‌بردار نیست و کارخانجات حق تعطیل کردن ندارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر