پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 51303
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1398 22:58
در راستای صیانت از حقوق شهروندی کارکنان و مشتریان بانک گردشگری و مجموعه گروه مالی گردشگری به منظور پیشگیری و مراقبت های بهداشتی در مواجهه با ویروس کرونا با هدف حفظ سلامت همکاران و مشتریان "منشور سلامت" در شورای سیاست گذاری گروه مالی گردشگری تدوین و ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت سلامت کارکنان و مشتریان و تکریم ارباب رجوع مقرر شد تا کارکنان و مراجعین شرکت های صف و ستاد در مبادی ورودی از طریق دستگاه های تب سنج قبل از ورود چک شوند تا در صورت مثبت بودن علائم اولیه برای انجام معاینات تکمیلی اولیه به پزشک معتمد یا مراکز درمانی معرفی شوند.

براساس این گزارش همچنین چنانچه همکار یا خانواده آنها علائم ابتلا به ویروس کرونا را دارند از حضور در محل کار خودداری شود و بر این اساس اعلام درخواست استفاده از مرخصی با اولویت استعلاجی، استحقاقی روزانه ضروری و الزامی است

توزیع غذای میان وعده در شرکت ها و بانک در میان همکاران در ظروف یکبار مصرف از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این منشور است.

این گزارش می افزاید به منظور رعایت نکات بهداشتی، حفظ سلامت همکاران و خودداری از مراجعه مشتریان به شعب و ارباب رجوع به ساختمان های ستاد مقرر شد ضمن اطلاع رسانی جامع به مشتریان بانک از طریق پیامک، با استفاده از ابزار های الکترونیکی ( تلفن همراه و ...) از خدمات بانکی بهره مند شوند.

در همین راستا ساعت کار تمامی شرکت ها تا پانزدهم فروردین ماه سال 99 از 7:30 تا 14:30 و در بانک از دهم تا چهاردهم اسفند ماه از ساعت 8:30 الی 15:00 تعیین شد.

 همچنین در این گزارش آمده که همکاران با رعایت اولویت بانوان باردار و شیرده، بیماران قلبی، تنفسی و ریوی که در معرض ریسک بالاتری هستند با تشخیص بالاترین مقام شرکت می توانند تا پایان سال جاری از مرخصی خاص مذکور بهره مند شوند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر