پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 50915
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1398 22:43
دو بازیکن استقلال تهران که در بین دو نیمه با مأموران پلیس درگیر شدند، علت این اتفاق را توضیح دادند.
 بازیکن استقلال تهران که دیدار شهرآورد را از روی سکوها تماشا می‌کرد اضافه کرد: بعد از آن نیز به ما گفتند حق مصاحبه ندارید اما چون کاری نکرده‌ام، مثل یک مرد حرفم را می‌زنم.


در نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بود که خبرگزاری‌ها خبر ممانعت نیروهای انتظامی از حضور عارف غلامی و سیاوش یزدانی در رختکن استقلال را مخابره کردند.

دقایقی بعد از انتشار این خبر، برخی رسانه‌ها اعلام کردند که به دنبال همین ماجرا، عارف غلامی و سیاوش یزدانی با نیروهای پلیس درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

سیاوش یزدانی: گفتند بچه پررو هستی و می‌خواهیم حالت را بگیریم

برای روشن‌تر شدن هر چه بهتر ابعاد این موضوع، پس از پایان مسابقه، خبرنگاران به سراغ سیاوش یزدانی رفتند و ماجرا را از جویا شدند که پاسخ داد: در راهرو در حال رفتن به سمت رختکن استقلال بودیم که به چند مامور برخورد کردیم. به ما گفتند چرا هُل می‌دهید اما ما آنها را هُل نداده بودیم و در ادامه نیز جر و بحث و دعوایمان شد.

وی افزود: سپس من و عارف غلامی را به یک اتاقی بردند تا بازجویی شویم و در آن اتاق یک نفر به سمت ما هجوم آورد. وقت علت این حرکت را جویا شدم، گفتند «بچه پررو هستی و می‌خواهیم حالت را بگیرم»

بازیکن استقلال تهران که دیدار شهرآورد را از روی سکوها تماشا می‌کرد اضافه کرد: بعد از آن نیز به ما گفتند حق مصاحبه ندارید اما چون کاری نکرده‌ام، مثل یک مرد حرفم را می‌زنم.

غلامی: مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار گرفتیم

عارف غلامی دیگر بازیکن استقلال نیز که به دلیل مصدومیت از روی سکوها دربی را تماشا می‌کرد، درباره درگیری‌ با ماموران گفت: جای تاسف دارد و ناراحت هستم.

وی که از پیش متنی را آماده کرده بود، به خبرنگاران اظهار کرد: «اینجانب عارف غلامی خواهرزاده دو شهید و فرزند ایثارگر امروز در ورزشگاه آزادی و در خاک کشورم به همراه سیاوش یزدانی مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار گرفتم. ما را زدند و با خاک یکسان کردند. سرم را با باتوم زدند.»

بازیکن استقلال اضافه کرد: «کارت بازی‌ام را نشان دادم و گفتم بازیکن استقلال هستم اما گفتند بازیکن استقلال کی هست؟ مأموران روی ما دو نفر ریختند و ما را می‌زدند.»

غلامی گفت: در حال خروج از VIP بودیم که این اتفاقات رخ داد. سیاوش در رختکن گریه کرد این در حالی است که مأمور نیروی انتظامی حق ندارد با یک دزد هم این گونه برخورد کند. خیلی راحت زدند و رفتند.

سرپرست استقلال: پیگیری می‌کنیم
اسماعیلی خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال نیز در واکنش به این موضوع به خبرنگاران گفت: در جریان این اتفاق قرار گرفتم و موضوع درگیری را پیگیری کردیم و با فرماندهی نیروی انتظامی نیز گفت‌وگو داشتیم.

وی تأکید کرد: به طور قطع موضوع از سوی باشگاه استقلال پیگیری می‌شود.

این در حالی است که تا کنون نیروی انتظامی یا حراست ورزشگاه آزادی درباره این اتفاق اظهارنظری نکرده‌اند و آنچه وجود دارد فقط روایت عارف غلامی و سیاوش یزدانی از این اتفاق است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر