جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 50535
تاریخ انتشار: 17 دی 1398 11:15
سردار حسین سلامی گفت: حرف اخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم، انتقام می‌گیریم، سخت، محکم، پشیمان‌کننده، قاطع و تمام کننده، مطمئنم، باشد آرام باشید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرف آخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم، انتقام می‌گیریم، سخت، محکم، پشیمان‌کننده، قاطع و تمام کننده، مطمئنم، باشد آرام باشید.

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی امروز در آیین تشییع پیکر مطهر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار جسین پورجعفری در میدان آزادی کرمان اظهار داشت: حرف اخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم، انتقام می‌گیریم، سخت، محکم، پشیمان‌کننده، قاطع و تمام کننده، مطمئنم، باشد آرام باشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز طلوع دو خورشید روی زمین است ما امروز آمده‌ایم تا در آسمان افتخارات این سرزمین عزیز دو خورشید پرفروغ را که دیگر هرگز فروغ نخواهند کرد، بنشانیم.
 
سرلشکر سلامی در پایان در پاسخ به توییت ترامپ مبنی بر اینکه "ایران در هیچ جنگی پیروز نشده و در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورد"، خاطرنشان کرد: آقای ترامپ باید مقداری تاریخ نزدیک را مطالعه کند و افق نگاهش را از یکی دو سال گذشته به چند دهه گذشته تا به امروز ببرد و متوجه شود که این ایران است که در همه جنگ‌ها پیروز شده و اساسا به مذاکره با دشمنان روی نیاورده است و در هر مذاکره‌ای هم به دلیل منش عادلانه و رفتار جوانمردانه خود موفق و پیروز بوده است؛ لذا اگر وی مصداقی دارد بیان کند، اما ما مصادیق بسیاری از پیروزی داریم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر