پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 50267
تاریخ انتشار: 27 آذر 1398 20:26
همزمان با برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی 2019 (تله‌کام پلاس)، ایرانسل طی مراسمی، 11 قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با تولیدکنندگان ایرانی منعقد کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این مراسم که عصر روز چهارشنبه 27 آذرماه 1389 با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و کارگزاران صنعت برق و مخابرات و نیز نمایندگان شرکت‌های تولیدکننده ایرانی در سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، مهندس علی‌اصغر عینی‌پور، معاون فنی و مهندسی ایرانسل، 11 تفاهم‌نامه و قرارداد را با شرکت‌های «صنایع مخابرات ایران»، «نیان الکترونیک»، «گام اراک»، «ارگ جدید»، «سامان نیرو پاد»، «فراز ارتباط» و «کارخانجات ایران» در زمینه تولید «آنتن اکتابند»، «کابل نوری میکرو»، «مفصل»، «مودم 4G نوع دوم»، «مودم 4G/CAT6»، «رکتیفایر مخابراتی»، «انواع مودم 4G»، «دکل‌های مخابراتی»، «آنتن TD تک باندی» و «رکتیفایر» امضا کرد.

ایرانسل در روز 5 آذرماه 1398 نیز همزمان با برگزاری «میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات»، با هدف حمایت از تولید ملی و در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، ۱۰ قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با تولیدکنندگان ایرانی امضا کرده بود.

همچنین، ایرانسل همزمان با سال رونق تولید و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از کالای ایرانی و نیز با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، نمایشگاه دائمی حمایت از تولیدات داخلی در ساختمان مرکزی ایرانسل را افتتاح کرد.

در این نمایشگاه به حوزه‌های فعالیتی نظیر تجهیزات مراکز سوئیچ و دیتا سنتر، تجهیزات شبکه، انتقال، پسیو، فیبر و متعلقات آن، خدمات طراحی، نرم‌افزارها، ساخت ‌سایت‌های مخابراتی و ... پرداخته شده و اقلامی مانند آنتن اکتابند، روتر، ریپیتر، مودم، ODU، تجهیزات مورد نیاز شبکه فیبر و... در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در همین زمینه، ایرانسل در تیر ماه ۹۸ در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) که با هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی برگزار می‌شود، حضور یافته و به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه برگزیده این جشنواره در زمینه حمایت از کسب و کار ایرانی، موفق به دریافت عنوان «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» شده بود.
 
همچنین ایرانسل در تیر ماه ۹۸ با حضور در نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، فهرستی از نیازمندی‌های خود برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد نیاز را به تولیدکنندگان داخلی عرضه کرده بود.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر