پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 50135
تاریخ انتشار: 18 آذر 1398 12:53
هواداران درب پاركينگ باشگاه را شكستند

«استراماچونی» شبانه از ايران رفت

حدود ۱۶ ساعت پس از انتشار خبر فسخ قرارداد از سوی استراماچونی باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای که راجع به فسخ قرارداد استراماچونی منتشر کرد از بلوکه شدن حساب‌های بانکی او خبر داد
به گزارش راه امروز: به دنبال جدایی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت از باشگاه استقلال، تعدادی از هواداران این تیم روبروی ساختمان باشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به جدایی استراماچونی نشان دادند.


اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌های پایتخت در محل اردوی استقلال حضور پیدا کردند تا جلسه‌ای با اعضای تیم برگزار کنند. بعد از اعلام فسخ قرارداد این مربی ایتالیایی، مدیران این باشگاه تلاش زیادی کردند تا این مربی را متقاعد به حضور در این تیم کنند، ولی به نظر می‌رسد تلاش این مدیران راه به جایی نبرده است. اکنون خبر رسیده است که استراماچونی بامداد روز دوشنبه ۱۸ آذر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده است.
این اتفاقات در حالی است که تیم استقلال در کورس رقابت‌های لیگ برتر است و باتوجه به نتایج خوبش بخت اول قهرمانی است. استقلال امروز در لیگ هم باید در حالی برابر پیکان قرار گیرد که مشخص نیست وظیفه هدایت این تیم را چه کسی بر عهده دارد.
توییتر رسمی AFC جدایی سرمربی تیم فوتبال استقلال را از این تیم تایید کرد. جدایی استراماچونی از استقلال در توییتر رسمی AFC بازتاب داشت و این صفحه تایید کرد که سرمربی آبی‌های پایتخت از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرده است.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره وضعیت استراماچونی
باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیمش توضیحاتی ارائه داد. این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به هواداران استقلال درباره وضعیت سرمربی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.

فرودگاه امام خمینی (ره) خروج سرمربی ایتالیایی استقلال از کشور را تایید کرد. یکی از مسوولان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این باره به ایسنا گفته است که مهر خروج گذرنامه استراماچونی خورده و او از کشور خارج شده است.
براساس اطلاعیه باشگاه استقلال، واریز پول از حسابی غیر از حساب ارزی باشگاه باعث شده که حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا بلوکه شود و به همین دلیل وکلای استراماچونی با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، اعلام کردند که این مربی ایتالیایی دیگر قادر به همکاری نیست.
هواداران خشمگین استقلال در پارکینگ باشگاه را شکستند!
تعدادی از هواداران استقلال در پارکینگ ساختمان این باشگاه را شکستند. به دنبال جدایی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت از باشگاه استقلال، تعدادی از هواداران این تیم روبروی ساختمان باشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به جدایی استراماچونی نشان دادند.
هواداران علیه امیرحسین فتحی،‌ جواد زرینچه و کامران منزوی شعار دادند و تاکید کردند استقلال بدون استراماچونی را نمی‌خواهند.
بعضی از هواداران خشمگین استقلال،‌ در پارکینگ باشگاه استقلال را شکستند. تعداد این هواداران اکنون به ۵۰۰ نفر می‌رسند. 
هواداران عصبانی در ادامه اعتراض خود علیه وزیر ورزش و جوانان شعار دادن و او را مسئول رفتن استراماچونی دانستند.

ژمعاون باشگاه استقلال کتک خورد
هادی مباشری، معاون باشگاه استقلال که برای آرام کردن هواداران بین آنها حاضر شده بود، توسط آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
هواداران استقلال همچنین با شعارهایی از وریا غفوری، کاپیتان تیم خود حمایت کردند. ساعتی پس از تجمع استقلالی‌ها برابر ساختمان باشگاه، ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند تا نظم و امنیت را در محل تامین کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خبر استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب کرد. در حالی که اخباری مبنی بر استعفای امیر حسین فتحی، مدیرعامل و هم‌چنین اعضای هیات باشگاه استقلال شنیده می‌شود اما حامد حاجیلو، مدیر روابط عمومی این باشگاه در گفت‌وگو با ایسنا، این خبر را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچ‌کدام از اعضای هیات مدیره و هم‌چنین مدیرعامل باشگاه استعفا نکرده‌اند و خبر هیچ‌ استعفایی تایید نمی‌شوند.
با وجود تکذیب خبر استعفای فتحی، هر اتفاقی ممکن است بیفتد و بعید نیست تا ساعات آینده فتحی از مدیرعاملی این باشگاه کنار رود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر