جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 49998
تاریخ انتشار: 10 آذر 1398 13:43
استاندار تهران اظهار كرد: تولیدگنندگان امروز افسران مبارزه با تحریم‌ها هستند آنها با وجود همه سختی‌ها و مشکلات از جمله کمبود مواد اولیه و سایر تجهیزات توانستند کیفیت محصولات خود را حفظ و در برخی کالاها ارتقا دهند به طوری که رضایتمندی عمومی متشریان همه روزه در حال افزایش است.
در مراسم تقدیر از واحدهای برتر استان تهران انوشیروان محسنی بندپی استاندار پایتخت با اشاره به اهمیت استاندارد در توسعه اقتصادی گفت: اگر ما بتوانیم این موضوع را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم می‌توان امید داشت که کیفیت، رفاه و سطح زندگی ارتقا پیدا کند اما برای رسیدن به این هدف لازم است که تولیدکنندگان به صورت کامل همکاری کنند.
وی ادامه داد: دولت نیز وظایف خاص خود را در این حوزه دارد اما نکته اصلی و مبرهن این است که اگر تولیدات داخل کیفیت لازم را داشته باشند دولت نیز می‌تواند به صورت گسترده با قاچاق کالا و ارز مبارزه کند. خوشبختانه استاندارد ایران از مقبولیت جهانی برخوردار است و سرمایه اجتماعی لگوی آن در کشور هر روز در حال افزایش است.

بندپی تصیح کرد: تولیدگنندگان امروز افسران مبارزه با تحریم‌ها هستند آنها با وجود همه سختی‌ها و مشکلات از جمله کمبود مواد اولیه و سایر تجهیزات توانستند کیفیت محصولات خود را حفظ و در برخی کالاها ارتقا دهند به طوری که رضایتمندی عمومی متشریان همه روزه در حال افزایش است.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: خصوصی شدن اقتصاد و خروج دولت از تصدی‌گری و حضور بخش خصوصی و دادن مسئولیت به آنها در نهایت به ارتقای کیفیت کالاها و محصولات خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر