جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 49865
تاریخ انتشار: 29 آبان 1398 11:58
بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه این یارانه در ۳ مرحله انجام می‌شود که اولین مرحله از آن دوشنبه ۲۷ آبان پرداخت شد، مرحله دوم آن ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۲۹ آبان و مرحله سوم شنبه دوم آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
کمک معیشتی دولت برای خانوار یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۲۰۵ هزار تومان، چهار نفره امشب: پرداخت دومین مرحله از یارانه طرح معیشت۱۷۲ هزار تومان و خانوار ۵ نفر به بالا ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.


به گزارش ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت سه روز پس از افزایش نرخ بنزین از واریز اولین مرحله از یارانه کمک معیشت خانوار خبر داد. این گزارش حاکی است، بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه این یارانه در ۳ مرحله انجام می‌شود که اولین مرحله از آن دوشنبه ۲۷ آبان پرداخت شد، مرحله دوم آن ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۲۹ آبان و مرحله سوم شنبه دوم آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بر این اساس کمک معیشتی دولت برای خانوار یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۲۰۵ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوار ۵ نفر به بالا ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیرو‌های تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت مشمول دریافت یارانه نقدی هستند.

لازم به ذکر است؛ طرح حمایت معیشتی دولت، ارتباطی به یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی ماهیانه ندارد.

بر پایه این گزارش بامداد ۲۴ آبان ماه قیمت بنزین گران شد که بر پایه آن قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومان و قیمت هر لیتر بنزین آزاد هم ۳ هزار تومان تعیین شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر